ورزشی 19:36 - 29 شهریور 1393
تهران-ایرنا-وزیر آموزش و پرورزش از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با شرکت سه میلیون دانش آموزدر مدارس سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا،محمد رضا فانی درشورای عالی تشکیلاتی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای که با حضورمعاونان وزارت خانه های ورزش و جوانان، کشور، فرهنگ و وارشاد اسلامی و جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی که عصر امروز(شنبه) در محل این وزارتخانه برگزار شد، افزود: این المپیاد از 26 مهرماه همزمان با نخستین روز تربیت بدنی آغاز به کار می کند.



وی تحصیل، تهذیب و ورزش را سه انتظار رهبر معظم انقلاب از جوانان دانست و گفت: خوشبختانه هر سه انتظار یاد شده در آمورزش و پرورش وجود دارد و این افتخاربزرگی برای آموزش و پرورش است که خواسته های رهبری را دنبال می کند.



فانی با اشاره به فلسفه تعلیم و تربیت درسند تحول نظام آموزشی کشور، تربیت اخلاقی و اعتقادی، علمی و فناوران، جسمانی و بدنی،اجتماعی و سیاسی، هنری و زیبا شناختی و اقتصادی و حرفه ای را شش ساحت تعلیم و تربیت عنوان کرد.



وزیرآموزش و پرورزش تاکید کرد المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بزرگترین رویداد ورزشی درتاریخ ورزش آموزش و پرورش خواهد بود.



وی تصریح کرد: حضور فناوری های نوین باعث شده فعالیت های جسمانی و بدنی دانش آموزان کاهش یابد که امیدواریم برگزاری این المپیاید به جبران این نقیصه کمک کند.



ورزشی.(3)**9140 **9144 **1908

انتهای پیام /*


4755341
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است