استانی 23:17 - 20 تیر 1399
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد
ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بر ضرورت تامین نیرو و تقویت پایگاه های امدادونجات در منطقه جنوب استان تاکید کرد. 

افتتاح ۳ پایگاه امداد و نجات در جنوب استان کرمان در هفته دولت

"رضا فلاح" در دیدار با نماینده مردم شهرستان های کهنوج، منوجان، رودبارجنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و محورهای مواصلاتی جنوب استان، در طی سه سال گذشته نیروهای امدادی هلال احمر ۲۹۰ حادثه مختلف را پوشش دادند.

وی با اشاره به اهمیت امدادرسانی به موقع و سریع در مناطق جنوب استان افزود: تامین نیرو و تقویت پایگاه های امداد و نجات در جنوب استان ضرورت دارد و این مهم نیازمند به حمایت و توجه دولتمردان از این نهاد مردمی است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمات در ادامه خاطرنشان کرد: قریب به ۲۱ هزار نفر در طی سه سال گذشته توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان در شهرستان های کهنوج، رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج و فاریاب امدادرسانی شده اند. 

فلاح با اشاره به حمایت مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین اعتبار مالی جمعیت هلال احمر از ۴۲ درصد حق ثبت اسناد کشور گفت: جمعیت هلال احمر به واسطه ارائه خدمات مختلف در حوزه های بهداشت و درمان، امداد و نجات و پروژه های حمایتی و معیشتی بایستی امکانات و تجهیزات آن نیز کامل و نوین باشد.  

وی با اشاره به اینکه کمک و امدادرسانی جز وظایف اصلی هلال احمر است، اظهار کرد: در حوزه اجرای کاروان های نیکوکاری و سلامت در شهرستان های جنوبی استان تاکنون ۶ میلیاردتومان خدمات داوطلبانه بهداشتی، درمانی و معیشتی توسط جمعیت هلال احمر در مناطق کم برخوردار جنوب استان ارائه شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان از افتتاح ۳ پایگاه امداد و نجات در شهرستان های منوجان، قلعه گنج و رودبارجنوب و اهدای ۲ دستگاه خودروی امدادی در مناطق مذکور از برنامه های مهم جمعیت هلال احمر در هفته دولت خبر داد.

انتهای پیام


10612013
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است