سیاسی 16:38 - 24 آذر 1397
معاون امنیتی وزیر کشور:
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دولت آمریکا امروز بیش از هرچیز به‌دنبال سست‌کردن حمایت مردم از نظام و ایجاد نارضایتی در بین آنها است گفت: شاه‌بیت تلاش آمریکایی‌ها ایجاد نارضایتی و تنش در جامعه و ضربه‌زدن به ثبات کشور در همه بخش‌ها است.

آمریکایی‌ها علنا به‌دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم هستند

به گزارش ایسنا،حسین ذوالفقاری در آیین تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید سمنان اظهار کرد: آمریکایی‌ها می‌کوشند از طریق ایجاد بی‌ثباتی در کشور به اهداف خود برسند و مجموعه اطلاعات آشکار و پنهان ما این واقعیت را تایید می‌کند.

وی با بیان اینکه باید قبول کنیم که ما در داخل یک سری آسیب‌ها داریم افزود: این آسیب‌ها در برخی بخش‌ها مثل اقتصادی، بیش از دیگر بخش‌ها است.

ذوالفقاری با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف خود طراحی‌های مختلفی کردند خاطرنشان کرد: همان‌گونه که رهبری انقلاب اخیرا فرمودند باید هوشیار باشیم که دشمن می‌خواهد از چه منافذی در کشور ایجاد مشکل کند.

وی با بیان اینکه ما در یک نبرد نابرابر با استکبار قرار داریم ادامه داد: دولت فعلی آمریکا در جلوی چشم جهانیان به زیر همه عهد و پیمان‌های خود می‌زند و در چنین شرایطی مذاکره جایز نیست.

وی با اشاره به ویژگی‌های ترامپ گفت: یکی از ویژگی‌های مثبت ترامپ این است که زحمت نمایان کردن برخی واقعیت‌ها که تا پیش از این ما برای اثبات‌شان باید استدلال می‌کردیم را برطرف کرده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به سخنان مشاور امنیت ملی ترامپ گفت: جان بولتون علنا اعلام کرد که ایران باید به حرف ما گوش کند!! به عبارتی آنها دنبال تسلیم ایران هستند.

این مقام مسوول با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال دامن‌زدن به نارضایتی در بین مردم و ضربه‌زدن به ثبات و امنیت کشورند افزود: همه مدیران موظفند همه توان خود را در راستای جلب رضایت مردم و خدمت به آنها به کار بگیرند.

ذوالفقاری در ادامه از بروکراسی اداری به‌عنوان یکی از عوامل موثر در برخی ناکارآمدی‌ها، فساد و نارضایتی‌های مردمی در سیستم اداری کشورمان نام برد و گفت: قوانین در کشور به‌گونه‌ای است که به تولید سیستم‌های موازی در کشور می‌انجامد.

وی اظهار کرد: مادامی که حدود مسوولیت‌ها به‌صورت شفاف و روان روشن نباشد همچنان گرفتار برخی مشکلات در سیستم اداری کشور خواهیم بود.

وی از تعدد شوراها ، کارگروه‌ها و جلسات به‌عنوان یکی از عوامل موثر در اتلاف وقت مدیران نام برد و افزود: باید از ایجاد سیستم‌های موازی تا حد امکان جلوگیری شود.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه استاندار عضو 35 شورا و کارگروه و معاونین استاندار موظف به حضور در حدود 80 شورا و کارگروه هستند و یا وزیر شخصا باید در 45 شورا و کمیته حضور داشته باشد خاطرنشان کرد: توزیع مسوولیت‌ها از سوی قانونگذار یکی از دلایل وجود این همه جلسات و شوراها در سیستم اداری ما است.

وی یکی از دلایل خلف وعده مسوولان را همین پیچیدگی اداری و مسوولیت‌ها دانست و اضافه کرد: بسیاری از مسوولین قبل از قبول مسوولیت قول حل برخی مشکلات را می‌دهند اما وقتی به دلیل این پیچیدگی‌های قانونی و اداری با مانع مواجه می‌شوند نمی‌توانند به وعده‌های خود عمل کنند.

ذوالفقاری با اذعان به اینکه ما در برخی قوانین به شدت نیازمند بازنویسی قوانین هستیم گفت: در عین قانونمندی و پای‌بندی مسوولان به قانون، نباید اجازه دهیم که مردم در گیر و دار بروکراسی اداری با مشکل مواجه شوند.

وی بر لزوم پرهیز از تملق‌پروری در سیستم اداری و مدیریتی تاکید کرد و افزود: اگر حقیقتا معیار ما درست‌کاری است باید در سیستم اداری افراد کارآمد، شایسته و پاک‌دست و درستکار به ما نزدیک‌تر باشند نه افراد اهل تملق.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه مردم از ما مسوولان رعایت انصاف و عدالت را می‌خواهند افزود: مردم از بی‌عدالتی خسته‌اند و از مسوولان می‌خواهند که با رانت مبارزه کند. همچنین مطالبه جدی دیگر مردم جدای از مسوولیت‌پذیری، در این بخش مبارزه همه‌جانبه با فساد و بهره‌گیری از افراد درستکار ، پاکدست و شایسته است.

وی از ایجاد "امید، اعتماد و رضایت‌مندی در مردم" به عنوان سه ماموریت مدیران دلبسته نظام، انقلاب و مردم نام برد و اظهار کرد: ما در همه لایه‌ها نیازمند ایجاد اعتمادسازی و رضایت‌مندی در مردم هستیم.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه مردم از مدیران وحدت و انسجام می‌خواهند گفت: مردم دیگر با ذائقه‌های سیاسی افراد کاری ندارند و معیارشان تلاش در جهت حل مشکلات جامعه است. لذا اگر حاصل کارکرد ما به ایجاد امید، اعتماد و رضایتمندی در مردم بی‌انجامد راه را درست پیمودیم.



انتهای پیام


10000639
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است