استانی 20:53 - 03 آبان 1393
آیت‌الله شفیعی:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گفتنی‌ها در مورد شخصیت آیت‌الله مهدوی کنی ناکافی است.

گفتنی‌ها در مورد شخصیت آیت‌الله مهدوی کنی ناکافی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید علی شفیعی عصر امروز در مراسم ترحیم آیت‌الله مهدوی کنی که در مسجد اعظم اهواز برگزار شد اظهار کرد: آیت‌الله مهدوی‌ کنی در طول زندگی خود بیش از 20 منصب مهم جمهوری اسلامی را در اختیار داشتند و بسیاری فکر می‌کنند که عالم در همین چهار کلمه منبر خلاصه می‌شود؛ اما خیر، در سایه قال الباقر و قال الصادق می‌توان در همه زمینه‌ها با تمام قوا فعالیت کرد.

وی اضافه کرد: در این چند روزه بسیار در ارتباط با شخصیت والای آیت‌الله مهدوی‌ کنی گفته‌ها، گفتند اما این موضوعات در خصوص ایشان ناکافی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی در دوران تحصیل از آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله گلپایگانی، آیت‌الله علامه طباطبایی و امام خمینی(ره) بهره‌مند شدند و در 83 سال عمر با برکت خود بیش از 10 تألیف داشتند.

شفیعی با بیان اینکه هنوز هم قدیمی‌ترین علمای اسلام میان ما زنده هستند‌ عنوان کرد: علمایی چون: کلینی، صدوق، سید مرتضی، سید رضی و ... با این که سال‌ها از مرگ آن‌ها می‌گذرد اما میان ما حی و حاضر هستند.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با سخنی گهربار از مولای متقیان گفت: امام علی(ع) می‌فرماید «علم دین است که انسان به وسیله آن متدین می‌شود و همین علم باعث اطاعت از خداوند می‌شوند که حتی پس از مرگ به انسان نفع می‌رساند».


5038008
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است