استانی 09:30 - 08 آذر 1400

تزریق دو دز واکسن شرط حضور در کلاس‌های دانشگاه بیرجند است

احمد خامسان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شرط حضور در کلاس‌های دانشگاه بیرجند تزریق دو دز واکسن است تا سلامت دانشجویان و اساتید و سایر کارکنان تأمین شود.

رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه بیرجند آمادگی دارد که کلاس‌های آموزشی را با حضور دانشجویان بومی به صورت حضوری برگزار کنند، گفت: در شرایط فعلی اساتید می‌توانند کلاس‌های خود را به صورت ترکیبی از حضوری با حضور دانشجویان بومی و آنلاین با مشارکت دیگر دانشجویان برگزار کنند.

خامسان با اشاره به اینکه ارتباط چهره به چهره با استاد و ارتقای کیفیت آموزش از مزایای حضور در کلاس‌های درس است، اظهار کرد: یک نکته مهم این است که بر اساس تصمیمات گرفته شده در وزارت علوم، حضور در کلاس‌های درس برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه (آن دسته از دانشجویانی که در مرحله تصویب یا پس از تصویب رساله یا پایان‌نامه خود قرار دارند) به شرط تزریق ۲ دز واکسن امکان پذیر است.

رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار و ۸۳۲ دانشجو در دانشگاه بیرجند مشغول به تحصیل هستند، گفت: در حال حاضر امکان استفاده از خوابگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکترا امکان پذیر است و جلسات دفاع آنان نیز به صورت حضوری خواهد بود.

خامسان با تأکید بر اینکه در صورت مجوز ستاد کرونا امتحانات پایان ترم دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری خواهد بود، یادآور شد: از آنجایی که سیاست دولت بر شروع آموزش حضوری در مراکز علمی است به دانشجویان برای تزریق هر چه سریع‌تر واکسن توصیه می‌کنیم تا بتوانیم امکان حضور فیزیکی دانشجویان را هرچه سریع‌تر فراهم کنیم.


11341565
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است