استانی 13:29 - 11 بهمن 1393
در 9 ماهه امسال؛
مسئول روابط‌عمومی سازمان پزشکی‌قانونی استان کرمانشاه از فوت 444 نفر و زخمی شدن 7674 نفر در تصادفات رانندگی استان در 9 ماهه امسال خبر داد.

بیش از 8000 نفر در تصادفات رانندگی کرمانشاه کشته و زخمی شدند

محمدعلی منشی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: در 9 ماهه امسال 444 نفر در تصادفات رانندگی در استان جان باختند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت 471 نفر 5.8 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: همچنین در تصادفات امسال استان 7674 نفر مجروح شدند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با زخمی‌شدن 8894 نفر، 14 درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه به علت سایر موارد مرگ و میر در استان اشاره کرد و گفت: بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته در 9 ماهه امسال 348 نفر بر اثر مرگ طبیعی ناشی از بیماری‌ها فوت کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت 359 نفر سه درصد کاهش داشته است.

مسئول روابط‌عمومی پزشکی‌قانونی استان کرمانشاه موارد فوت ناشی از سوختگی در استان را نیز طی این مدت 83 نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت 107 نفر 22.5 درصد کاهش داشته است.

منشی‌زاده همچنین از فوت هشت نفر بر اثر خفگی با گاز منوکسیدکربن طی این مدت خبر داد و اظهار کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 21 مورد، کاهش 62 درصدی داشته است.

به گفته منشی‌زاده، طی 9 ماهه امسال همچنین 16 نفر در رودها و سراب‌های استان غرق شدند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت 18 نفر، کاهش 11 درصدی داشته است.

مسئول روابط‌عمومی پزشکی‌قانونی استان کرمانشاه افزود: متاسفانه در 9 ماهه امسال 19 مورد قتل با سلاح سرد در استان صورت گرفته که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با قتل 21 نفر 9.6 درصد کاهش داشته است.

منشی‌زاده افزود: همچنین در 9 ماهه امسال 99 نفر بر اثر سوءمصرف مواد مخدر و روانگردان جان خود را از دست دادند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 22 درصدی همراه بوده است.

وی اظهار کرد: در 9 ماهه امسال همچنین 19 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را از دست دادند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت 12 نفر افزایش 58 درصدی داشته است.

منشی‌زاده همچنین از وقوع 14 هزار و 122 مورد نزاع و درگیری در 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 14 هزار و 356 مورد، دو درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام


5741208
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است