فرهنگی‌هنری 18:30 - 31 فروردین 1393
گزارش فارس
سریال «مدینه» با محوریت زندگی زنی به همین نام به کارگردانی «سیروس مقدم» کلید خورد.

سریال جدید سیروس مقدم کلید خورد/ «مدینه» روایت یک زن سخت‌کوش

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، مراسم آغاز تصویربرداری سریال «مدینه» به کارگردانی «سیروس مقدم» بعد از ظهر امروز در لوکیشن این سریال واقع در بلوار قیام برگزار شد.

بنا بر این گزارش در این مراسم  مهدی فرجی (مدیر شبکه یک)، همسر شهید سلیمانی، مریم حداد (مشاور امور زنان و خانواده سیما)، آشتیانی‌زاد (مدیر گروه اجتماعی شبکه یک)، محرابی (مدیر طرح و برنامه) جمعی دیگر از مدیران شبکه یک، بازیگران سریال نظیر پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار،مجید صالحی،‌ آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، رضا رویگری و نمایندگان رسانه‌های جمعی حضور داشتند.

در ابتدای مراسم پس از ذبح گوسفندی برای آغاز کار، فرجی در سخنانی ضمن تبریک روز ولادت حضرت فاطمه(س) در سخنانی گفت: داستان این سریال درباره زنی سختکوش به نام مدینه است که در تلاش است تا در مسیر سخت زندگی با مشکلات و موانع مقابله کند.

وی ادامه داد: فضای قصه مملو از مباحث دینی و معنوی است، امیدواریم «مدینه» نیز مانند سایر کارهای رمضانی آقای مقدم و نعمت‌الله پربیننده شود.

مقدم نیز در سخنانی گفت: نمی‌دانم چقدر با کارهای قبلی من آشنا هستید. خدا من را دوست داشته که کارهایم در طول این سال‌ها مورد حمایت مدیران تلویزیون قرار گرفته و از طرفی کارهایم در بهترین ساعات پخش شده و باعث شده که مورد نقد و گفت‌وگو قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه پیش از این سریال‌های «زیر هشت» و «ثریا» را داشتم که در هر کدام موضوعات اجتماعی را مطرح کردیم که باعث شد در زمان خودش در کانون توجه قرار بگیرند، اظهارداشت: سریال «مدینه» دو وجه اشتراک و 10 وجه تمایز با دیگر کارهای من دارد که برای من بسیار مهم است و آن اینکه یک قصه‌ای را کار می‌کنم که سابقه همکاری با نویسنده آن را در سریال‌های «زیر هشت» و «رستگاری» ‌داشته‌ام. همچنین اجتماعی‌ بودن محور قصه و موضوعات اجتماعی پیرامون آن از دیگر ویژگی‌های این کار است.

کارگردان پایتخت ادامه داد: مدینه زنی با اعتقادات و باورهای دینی است. سبک زندگی را در خانواده آموخته اما این خانواده دچار سختی‌هایی می‌شود.ضمن اینکه امید، آگاهی، دین و اخلاق عناصری هستند که ما در سریالمان نیاز داریم. در این سریال نیز این موارد توسط آقای نعمت‌الله بدون شعار و تبلیغ مستقیم آمده است و امیدوارم ماه رمضان امسال یکی از ماه رمضان‌های خیلی خوب باشد.

 به گزارش فارس، در ادامه مراسم سکانس‌هایی با حضور همسر شهید رمضانی ضبط شد.


3531245
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمّد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است