استانی 22:53 - 26 تیر 1396
امام‌جمعه دامغان:
دامغان - امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه خدمت در بهزیستی یک کار مقدس و باارزش است، گفت: این ارگان مهم و خدمت رسان می‌بایست در خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی اهتمام داشته باشد.

بهزیستی در خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی اهتمام داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان غروب دوشنبه و در سومین روز از هفته گرامیداشت بهزیستی در دیدار با رئیس، کارکنان و کارشناسان این اداره به میزبانی دفتر خود، ضمن تأکید بر ضرورت کمک‌رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی، تکریم آن‌ها و آسیب دیدگان معضلات اجتماعی، بیان کرد: بهزیستی باید در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه تلاش بیشتری کند لیکن یکی از راه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه آگاه‌سازی مردم با ارائه آموزش‌های مختلف علمی و فرهنگی است که نقش بهزیستی در این راستا مهم تلقی می‌شود.

وی افزود: خدمت در بهزیستی یک کار مقدس و باارزش است و از باقیات و صالحات محسوب می‌شود اما خانواده‌های آسیب‌پذیر جامعه نیازمند خدمت بیشتر هستند و باید بیش از این موردتکریم و احترام قرار گیرند.

امام‌جمعه دامغان، گفت: باید با قشر ضعیف با خوش‌رویی برخورد و در حد توان مشکلات آنان را برطرف و با رضایت آنان را بدرقه کرد چون انجام این کار رضایت خداوند را به همراه دارد و از یک اجر و پادش مضاعف در نزد خداوند برخوردار است.

حسینیان خاطرنشان کرد: همه مسئولان به‌ویژه افرادی که در نهادهای چون بهزیستی خدمت می‌کند این فرصت خدمتگزاری به اقشار ضعیف جامعه را به‌عنوان یک فرصت بسیار طلایی در عملکرد کاری خود بدانند و به‌خوبی برای خدمت بی‌منت به جامعه آسیب‌دیده اجتماعی گام بردارند.



وی افزود: یکی از امتیازات کارکنان بهزیستی در جامعه اسلامی این است که با هدف الهی خدمت می کنند و با این دید به توفقیات بسیار بزرگی دست پیدا خواهند یافت.

رئیس اداره بهزیستی دامغان نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت ها این اداره طی یک سال گذشته تاکنون افزود: این اداره به دو هزار و ۵۰۳ نفر از معلولان شناسایی شده در حوزه توانبخشی خدمات ارائه می‌کند.  



ابوالقاسم خطیب زاده با بیان اینکه تعداد بیماران روانی تحت پوشش اداره بهزیستی دامغان در حال حاضر ۲۷۰ نفر است، بیان کرد: در این شهرستان یک مرکز نگهداری سالمندان وجود دارد که ۵۰ نفر سالمند زن و مرد را نگهداری می کند.


9269482
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است