اجتماعی 10:21 - 31 مرداد 1393
معاون استاندار سمنان
سمنان - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان ساده زیستی، صداقت، ولایت مداری و مردم داری را از مهم ترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداری سمنان ˈمحمد صارمی زادهˈ در نشست شورای هماهنگی کنگره شهدای شهرستانهای شرق استان سمنان در فرمانداری میامی با تاکید بر اینکه برگزاری کنگره شهدا کشور را بیمه می کند گفت: این استان نیز از برکات برگزاری کنگره سه هزار شهید خود بی بهره نخواهد بود و ثمرات آن از هم اکنون قابل لمس است.



وی به اهمیت برگزاری این کنگره ها در کشور اشاره و تاکید کرد: کار بزرگی به مسئولان برگزاری کنگره شهدا در استان سمنان سپرده شده است و باید برای این برنامه فرهنگ سازی مناسبی شود.



صارمی زاده گفت: برکات این اقدام بزرگ فرهنگی و ارزشی سالها استان سمنان را بیمه می کند به شرطی که بدانیم که شهیدان چه کسانی بودند و چه می خواستند.



وی شهیدان را بهترین الگوی جامعه دانست و تصریح کرد: جوانان امروز مشتاق هستند بزرگانی را الگو قرار دهند و شهیدان در این بین بهترین هستند.



صارمی زاده به جمع آوری آثار شهدا در این استان اشاره کرد و افزود: این یک اقدام اساسی و ماندگار است و آیندگان باید با رشادتهای شهیدان آشنا شوند.



رئیس شورای اطلاع رسانی استان سمنان افزود: کتاب و مجموعه شهدا باید در کنار کتابهای معتبر دیگر قرار گیرد و با مطالعه همیشگی آن یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.



وی از روند جمع آوری آثار شهدای شهرستان میامی نسبت به دیگر شهرستانهای استان سمنان قدردانی کرد.



فرماندار شهرستان میامی نیز در این نشست برگزاری یادواره شهدا را گوشه ای از قدردانی مردم و مسئولان از رشادت های شهدا ذکر کرد و گفت: در برگزاری این کنگره تمام دستگاه ها و مسئولان شهرستان همکاری خوبی را با متولیان امر داشته اند.



ˈاحمد قاضیˈ نقش خانواده معظم شهدای را به عنوان چشم و چراغ ملت در پویایی و تعالی جامعه موثر دانست و خاطرنشان کرد: نزدیکی و توسل به شهدا تنها راه عاقبت به خیری جامعه است.



وی با تاکید بر اینکه در حقیقت خانواده شهدا صاحبان اصلی این نظام هستند افزود: تمامی آحاد مردم به خصوص مسئولان نظام قدردان این قشر عزیز هستند.ک/1



599

انتهای پیام /*


4532643
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است