استانی 10:03 - 30 دی 1398
معاون شهردار یزد خبر داد:
ایسنا/یزد معاون شهرسازی و معماری شهردار یزد از اجرای طرح فرهنگی و گردشگری ویدئو مپینگ قصه‌های تاریخ یزد در ایام نوروز خبر داد.

اجرای ویدئو مپینگ قصه‌های تاریخی یزد در نوروز ۹۹

«مجتبی فرهمند» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تدارک برنامه ویدئو مپینگ برای مسافران و گردشگران یزد در ایام نوروز، اظهار کرد: این طرح فرهنگی و گردشگری با برآورد اعتبار حدود یک میلیارد تومان برای نوروز امسال آماده خواهد شد.

وی با بیان این که طرح مذکور در راستای توسعه گردشگری و سرزندگی شب‌های یزد در تعطیلات نوروز برگزار می‌شود، گفت: به مدت یک هفته تاریخ و قصه‌های تاریخی یزد در قالب برنامه‌ای نمایشی اجرا خواهد شد که اقدامات اولیه و انعقاد قراردادهای مربوط به آن در دست انجام است.

فرهمند در رابطه با محل اجرای طرح نیز تصریح کرد: این طرح در قالب سه سانس متناوب از محل برج و بارو در دروازه کوشک نو تا بقعه دوزاده امام به عنوان تاریخ ۱۰۰۰ ساله یزد برگزار خواهد شد.

معاون شهردار یزد خاطرنشان کرد: البته از آنجایی که پیش‌بینی می‌شود که این طرح با برخورداری از جذابیت‌های نمایشی از استقبال قابل توجه شهروندان و گردشگران مواجه شوند، نیازمند هماهنگی‌هایی با شورای کنترل ترافیک و پلس راهور استان هستیم که در این باره نیز در حال رایزنی هستیم.

این مسئول در پایان نیز از نقش این برنامه‌ها در رونق گردشگری یزد یاد کرد و گفت: این قبیل برنامه‌ها نقش قابل توجهی در تبلیغ گردشگری شهر جهانی یزد ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام


10353422
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است