استانی 19:51 - 25 شهریور 1398

اعضای کمیسیون های تخصصی شورای محمدیه مشخص شدند

امید منفرد سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیه پس از جلسه رای گیری برای انتخاب اعضای کمیسیونها در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت:در جلسه انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر محمدیه که با حضور همه اعضای شورا بر گزارشد، اعضای کمیسیون های تخصصی هم مشخص شدند.

منفرد بیان کرد:  در جلسه ای که با حضو اعضا در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد انتخابات اعضای کمیسیون های مختلف این شورا در دستور کار قرارگرفت‌ و اعضای تمام کمیسیون ها بر اساس تجربه وکارآیی و نیز علاقه مندی خود تعیین و مشخص شدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیه تصریح کرد: با توجه به نقش و اهمیت برنامه های مهم فرهنگی در توسعه و نشاط اجتماعی، اعضای این کمیسیون پس از بحث و شور در نهایت امید منفرد، شمس اله غلامی و علی کاظمی، عضو کمیسیون فرهنگی شدند.

وی یادآورشد: در کمیسیون عمران نیز علیرضا بیات و امید منفرد و علیار حسنی به عنوان عضو تعیین شدند و درکمسیون حقوقی نیز ناظم اله فرهادی و علی کاظمی و کمال الدین سیادهنی به عضویت درآمدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیه تصریح کرد: همچنین نمایندگان شورا در سازمان های آتش نشانی و حمل ونقل هم مشخص شدند و درجلسات آینده روسای کمیسیون ها هم تعیین خواهند شد.

منفرد گفت: با مشخص شدن اعضای کمیسیون های تخصصی امیدواریم با بحث و بررسی های کارشناسی در جلسات بتوان تصمیمات مناسبیبرای توسعه شهری گرفت و شهروندان را از خدمات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و شهری برخوردار کرد.

 


10239407
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است