ورزشی 15:08 - 03 آبان 1393
سرمربی تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز گفت: پتروشیمی پس از پایان فصل 2014 دوچرخه‌سواری توانست با اختلاف امتیاز مقام اول آسیا را از آن خود کند.

احمد کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اول شدن تیم پتروشیمی در رنکینگ آسیا اظهار داشت: پس از پایان یافتن فصل 2014 دوچرخه سواری و حضور متعدد در تورهای حرفه‌ای آسیا و کسب حداکثر امتیازات توانستیم با اختلاف امتیاز بهترین تیم قاره آسیا طبق رنکینگ جهانی شویم و در بخش انفرادی نیز میرصد پور سیدی با مجموع اختلاف از تیم پتروشیمی برترین رکاب زنی آسیایی شد.



سرمربی تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز در ارتباط با حضور تیم پتروشیمی در تور ایچن اندونزی و سطح کیفی این تور تصریح کرد: تور ایچن جز تورهای 2-2 و نرمال قاره آسیا است که زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می‌شود و تیم‌های حرفه‌ای جهان در آن شرکت می‌کنند و 3تیم پتروشیمی تبریز، پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز از ایران در آن حضور داشتند و نهایتا در مجموع تیم‌ مقام اول تا سومی را کسب کردند.



وی در ادامه افزود: در این تور متاسفانه به دلیل حضور در مسابقات متعدد در طول سال در بخش انفرادی رکاب زنان ما دچار خستگی شده بودند و نتوانستند پیراهن طلایی این مسابقات را کسب کنند و افت بدنی سبب شد در این قسمت نتیجه خوبی را کسب نکنیم.



کاظمی در ارتباط با برنامه‌های آینده تیم پتروشیمی بیان کرد: پس از پایان فصل 2014 دوچرخه سواری برای دو هفته آینده به توری در چین دعوت شدیم که امتیازات آن برای فصل 2015 محسوب می‌شود و همه تلاش ما این است که در فصل 2015 همه تلاش خود را خواهیم گذاشت تا اولی قاره آسیا را برای فصل 2015 نیز دوباره تکرار کنیم.



سرمربی تیم پتروشیمی در ارتباط با حضور این تیم در لیگ برتر و برنامه‌هایشان خاطرنشان کرد: لیگ جاده امسال کاملا تحت تاثیر بازی‌های آسیایی قرار گرفته بود تیم‌ها تنها یک مرحله بازی انجام دادند و فدراسیون بعد از آن دیگر برای بعد از آن هیچ پیگیری انجام نداد، در بخش جاده تمامی باشگاه‌ها هزینه‌هایی را برای تیم‌های خود انجام می‌دهند و توقع دارند که جواب گیرند اما متاسفانه امسال بازی‌های آسیایی سبب شد لیگ تنها در یک مرحله برگزار شود و تیم‌هایی که در تورهای برون مرزی شرکت نمی‌کنند متضرر شوند، اگر لیگ به صورت مداوم پیگیری شود دوچرخه سواری در ایران رونق بیشتری پیدا می‌کند و اسپانسرهای خوبی نیز به سمت این رشته خواهند آمد، اما نمی‌دانم چرا بازی‌های آسیایی سبب می‌شود لیگ برتر را بخواهند که به تعویق بیاندازند.



وی در ارتباط با حاشیه‌های به وجود آمده در مرحله دوم لیگ در خصوص مسائل داوری بیان کرد: تیم پتروشیمی در بخش سرعت شرکت نکردن اما از دوستانی که در این مسابقات بودند صحبت‌هایی را انجام دادند در این خصوص که مدیر تیم‌های ملی در قضاوت کمی ناعادلانه برخورد کرده و این مسئله مشکل برای امسال نیست سال‌ها است که ملی پوشان با چایچی مشکل دارند و من دلیل آن را نمی‌دانم چیست.



کاظمی در ادامه افزود: حکم تعلیقی که برای نفرات معترض در نظر گرتند کمی زود بود و باید می‌گذاشتند پس از تشکیل کمیته انضباطی هر رأیی را می‌خواستند و صادر کنند، زیرا این ملی پوشان سرمایه‌های دوچرخه سواری کشورمان هستند باید قدر آن‌ها را بیشتر از این بدانیم زیرا سال‌ها است که در مسابقات برون مرزی مدال‌های خوبی را برایمان کسب کرده‌اند.



انتهای‌پیام/




5035179
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست سه بر صفر میزبان خود موقتا صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی پیکان و هوادار در هفت بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است