استانی 17:43 - 29 فروردین 1393
آیت الله حسینی همدانی:
کرج - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مسئولان در اجرای قانون تعلل نکنند و با فساد های اخلاقی برخورد کنند و مدیران فرهنگی با هوشیاری هر چه تمام تر اجازه تهدید را از عوامل فتنه بگیرند.

مسئولان در اجرای قانون تعلل نکنند/هوشیاری مدیران فرهنگی اجازه تهدید را از عوامل فتنه می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با بیان این مطلب افزود: ارتش در روز های سخت انقلاب و همچنین 8 سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرد.

حسنی همدانی در ادامه اظهار داشت: جانفشانی شهدا، اقتدار و هویت ملی را اثبات کرد و رشادتهای شهدا برای انقلاب و نظام اسلامی باعث عزت و سرفرازی شده است.



امام جمعه کرج با اشاره به اصل 143 قانون اساسی، اظهار داشت: وظیفه حفظ استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بر عهده ارتش جمهوری اسلامی است و دلاورمردان ارتش، سپاه، بسیج و دیگر نیروهای مسلح در دوران 8 سال دفاع مقدس، با فداکاری و از جان گذشتگی در مقابل دشمنان ایستادند.

زنان مسلمان جایگاه بزرگی در جامعه دارند

وی گفت: رشادت ها و دلاروری های مردان ارتش در عملیات های غرور آفرین ثامن الائمه (ع )، بیت المقدس و فتخ المبین بر کسی پوشیده نیست و آنان با توکل بر خداوند و در سایه رهبری امام راحل (ره )، اجازه تجاوز با دشمنان ایران اسلامی را ندادند.



حسینی همدانی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، تصریح کرد: زنان مسلمان جایگاه بزرگ در فرهنگ اسلامی دارند و همچنین در پاکی یا فساد جامعه نیز نقش مهمی ایفا می کنند.



نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: زنان نباید ارزشهای انسانی خود را نادیده در غیر این صورت فاجعه بزرگی رخ خواهد داد و دشمنان با شناخت نقش مهم زن در سعادت جامعه، می خواهند ارزش های دینی را از میان بردارند.



حسینی همدانی با اشاره به روز 2 اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: ماموریت سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش و کوشش در جهت تحقق اهداف والای این انقلاب است.

مسئولان در برابر ترفندهای دشمنان غفلت نکنند

وی تاکید کرد: سپاه دارای جایگاه معنوی در جامعه است، این نهاد انقلابی با فعالیت های گسترده و با مدیریت جهادی خود در مقابل جنگ نرم، خواب را از چشم دشمنان گرفته است.



نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مسئولان در برابر ترفندهای دشمنان غفلت نکنند، زیرا اگر غفلت شود خسارت جبران ناپذیری متوجه کشور خواهد شد.



حسینی همدانی با اشاره به انقلاب فرهنگی در دانشگاهها خاطرنشان کرد: تربیت انسانهای متخصص، متعهد و اخلاق مدار باید خروجی دانشگاه ای ما  در این صورت می توان امیدوار بود برای حفظ استقلال کشور قدم های استواری برداشت.



امام جمعه کرج تصریح کرد: مدیران فرهنگی باید با هوشیاری به عوامل فتنه اجازه ندهند نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید کنند.



حسینی همدانی در پایان اظهار داشت: بسیاری از مردم برای کمک به افراد مستمند در جامعه از دریافت یارانه خودداری کردند که در جای خود ستودنی است و مدیران باید سرمایه های به دست آمده را در بخش های تولید، بهداشت و درمان کشور صرف کنند.


3512632
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است