ورزشی 18:00 - 02 شهریور 1398
در حاشیه مراسم برترین‌های سال فوتبال مطرح شد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه استعفایی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشاهده نکرده است گفت: در خصوص مسائل این باشگاه هیات مدیره آن تصمیم‌گیری می‌کند.

داورزنی: هزینه ورزش ایران سالی ۱۵ میلیون دلار است/ استعفایی از عرب ندیده‌ام

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم برترین‌های لیگ هجدهم با اشاره به اینکه برگزاری چنین مراسمی بسیار مفید است، اظهار کرد: اینکه برترین‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند موجب ایجاد انگیزه بین بازیکنان و مربیان می‌شود و برای همگان شرایطی را ایجاد می‌کند تا همه بدانند که بین برترین‌ها چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ اخلاقی تفاوت وجود دارد.

وی در ارتباط با بی نظمی‌های به وجود آمده در هفته اول لیگ برتر نیز بیان کرد: اینکه تعداد زیادی از ورزشگاه‌ها به لحاظ زیرساختی شرایط بهتری را پیدا کرده‌اند قابل اشاره و ارزشمند است اما در جلسه‌ای که اخیرا با دست اندرکاران لیگ برگزار شد در مورد ظرفیت‌های سیستم بلیت فروشی صحبت به عمل آمد و جلسه‌ای را نیز با مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و رییس فدراسیون فوتبال برگزار خواهیم کرد تا در مورد عملکرد سیستم فعلی آسیب‌شناسی کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: بلیت فروشی ارتباطی با وزارت ورزش و جوانان ندارد و مسئولیت ورزشگاه‌هایی نظیر آزادی بر عهده شرکت توسعه است و سخت افزار لازم توسط این شرکت ایجاد شده است اما عملا مسئولیت بلیت فروشی بر عهده باشگاه‌هاست، هرچند که عملیات اجرایی آن طبق نظر باشگاه‌ها توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام می‌شود و چه از حیث سخت‌افزاری و چه از نظر نرم افزاری هماهنگی لازم با این شرکت از سوی باشگاه‌ها انجام می‌شود.

داورزنی در خصوص وضعیت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و استعفای مدیرعامل این باشگاه نیز اظهار کرد: اجازه دهید هیات مدیره در مورد مسائل باشگاه تصمیم گیری کند و بنده نیز تاکنون استعفای مدیرعامل پرسپولیس را ندیده‌ام.

وی در مورد کمک مالی وزرات ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال ایران نیز مطرح کرد: وزارت ورزش طبق روال به فدراسیون‌های مختلف کمک می‌کند و طبیعی است که مسائل مختلف پیگیری و حل می‌شوند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با نامه‌ای که از سوی وزارت ورزش و جوانان به بانک مرکزی در مورد ارز نیمایی ارسال شده است نیز خاطرنشان کرد: طبق روال هر سال، بانک مرکزی برای کمک به ورزش ارز نیمایی اختصاص می‌دهد و سالانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار هزینه ارزی باشگاه‌ها، فدراسیون‌ها و مجموعه ورزش کشور است و از ارز نیمایی نیز طبق برنامه‌ و تفاهمی که از قبل داشتیم استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام


10217375
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است