استانی 19:51 - 05 مهر 1399

برخی ادارات در زمینه آگهی های دولتی خلاف مقررات عمل می کنند

سینا قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه وفق مفاد بند ۵ از ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (مصوب ۱۳۶۵)، می‌بایست کلیه آگهی‌های دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات عمومی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها ارسال گردد، اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی به خصوص شهرداری‌ها بدون توجه به مفاد این قانون اقدام به توزیع مستقیم آگهی بین افراد واسطه می‌کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران، افزود: صراحتاً در صورتجلسه مورخه ۰۵/‏۱۱/‏۱۳۸۴‬ هیأت دولت مبنی بر واگذاری انتشار آگهی‌های دستگاه‌های دولتی از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نامه شماره ۱۹۸۵۱۸ مورخه ۲۵/‏۱۰/‏۹۷‬ معاون محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و دادنامه شماره ۹۷۰۹۹۷۰۹۰۶۰۱۰۲۵۱ مورخه ۲۰/‏۰۸/‏۹۷‬ دیوان عدالت اداری بر نحوه توزیع آگهی‌های دولتی تصریح شده است ولی متأسفانه به دلیل ارتباطات برخی واسطه گران در عمل این مفاد قانونی رعایت نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات به تازگی با توجه به اخبار واصله در رابطه با روزنامه سازی برخی از افراد سودجو برای کسب درآمد از طریق اخذ آگهی‌های دولتی از ریاست کل دادگستری مازندران تقاضای ورود سازمان بازرسی را با توجه به مأموریت ذاتی آن سازمان در رابطه با نحوه توزیع آگهی‌های دولتی خواستار شد.

قربانی خاطرنشان کرد: علیرغم پیگیری مستمر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، همچنان مشاهده می‌شود برخی از دستگاه‌های اجرایی استان آگهی‌های دولتی خود را پیش از دریافت شماره م. الف از ارشاد مستقیماً به برخی از واسطه‌ها جهت درج در نشریات با پرداخت هزینه از محل بودجه عمومی می‌دهند.


10735086
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است