استانی 10:40 - 06 مرداد 1393
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل گفت: در ماه مبارک رمضان 11 هزار و 770 نیازمند در استان از سفره‌های مهربانی هلال‌احمر بهره‌مند شدند.

11 هزار نیازمند در اردبیل از سفره‌های مهربانی بهره‌مند شدند

بهرام غیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در این طرح که در ماه مبارک رمضان اجرا شد بیش از 480 نفر از داوطلبان و 459 خیر مشارکت کردند تا با فعالیت 55 پرسنل جمیعت هلال‌احمر سفره‌های مهربانی در مناطق مختلف استان برپا و خانواده‌های نیازمند از آن متنعم شوند.

وی ادامه داد: این سفره‌ها در 47 نقطه شهری و 38 منطقه روستایی در ماه ضیافت الهی برپا شد تا اقشار نیازمند و مستضعف جامعه بتوانند از ثمرات و مزایای آن استفاده کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل تعداد خانه‌های داوطلب مشارکت‌کننده در این طرح را 39 خانه داوطلبی جمعیت هلال‌احمر برشمرد و گفت: در قالب طرح سفره‌های مهربانی که برای نخستین بار با این عنوان به همت جمعیت هلال‌احمر برگزار شد بیش از 11 هزار و 770 نفر از برکات و ثمرات این سفره‌های آسمانی استفاده کردند.

غیبی ارزش ریالی صرف شده برای این سفره‌ها را 691 میلیون و 131 هزار ریال اعلام کرد و افزود: بخش عظیمی از این مبلغ توسط خیرین و افراد نیکوکار تأمین شده است.

این مسئول اضافه کرد: این سفره‌ها در تمام مناطق شهری و روستایی استان در همنشینی اغنیا با فقرا با مشارکت کمیته امداد برپا شد تا فقرا و افراد بی‌بضاعت بتوانند در کنار اغنیا از احسانات و کرامات ماه رحمت الهی بهره‌مند شده و از آن متنعم شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق آسیب‌دیده غزه خبر داد و تصریح کرد: 25 پایگاه در استان اردبیل در این ایام آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم برای ساکنان غزه است و امیدواریم این کمک‌ها که به شکل نقدی جمع‌آوری می‌شود برای یاری‌رسانی به مظلومان این سرزمین مؤثر باشد.

غیبی در پایان گفت: تاکنون در این پایگاه‌ها 30 میلیون تومان کمک‌های مردمی استان اردبیل جمع‌آوری شده تا برای آسیب‌دیدگان غزه ارسال شود.


4345469
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است