استانی 09:04 - 02 آبان 1397
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از پلمب 21 واحد صنفی شامل قهوه‌خانه و کافی‌شاپ در اردبیل خبر داد.

‌پلمب 21 قهوه‌خانه و کافی‌شاپ در اردبیل‌

‌سیدناصر عتباتی در گفتگو با ایسنا، ‌اظهار کرد: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در هفته جاری با همکاری پلیس اطلاعات امنیت ما پرونده واحدهی صنفی مساله‌دار را بررسی کرده و موفق شدیم 21 واحد صنفی شامل قهوه‌خانه و کافی‌شاپ را که بدون مجوز فعالیت کرده و به کانون بزهکاری تبدیل شده بودند، پلمب کنیم.

 

وی از دستگیری سه نفر از ازاذل و اوباش در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: فردی که در فضای مجازی با قمه به سوپر مارکتی حمله‌ور شده و اقدام به سرقت به عنف کرده بود و همچنین با ورود به مسجد اقدام به عربده‌کشی و اهانت به فضای معنوی در اردبیل می‌کرد، دستگیر شد و با قرار موقت راهی زندان شد.



دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: به دنبال گزارش‌های مردمی دو نفر از ارازل و اوباش که در برخی از محلات اقدام به شرارت کرده بودند طی روزهای گذشته دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند که تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.

 

تضییع حقوق بیت‌المال به ارزش یک میلیارد تومان در تابلوهای تبلیغاتی شهر اردبیل



عتباتی از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده‌ جهاد کشاورزی خبر داد و بیان کرد: طی روزهای 27 و 28 مهرماه جلسه دادگاه متهمین برگزار و قرار است آرا به زودی صادر شود.

 

وی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل نیز بعد از صدور کیفرخواست طی روزهای هفتم و هشتم آبان ماه برگزار می‌شود.



دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تخلفات تابلوهای تبلیغاتی شهرداری اردبیل تصریح کرد: این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری رفته تا با حجم تضییع حقوق بیت‌المال به ارزش یک میلیارد تومان پرونده مورد بررسی قرار گیرد.



انتهای پیام


9952814
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است