استانی 13:23 - 03 اسفند 1397

فشارهای اقتصادی مهم ترین توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته صفادشت هدف دشمن از فشارهای اقتصادی را  از بین بردن اتحاد و انسجام ملی دانست و اظهار کرد: دشمن از این همبستگی ملی و بصیرت ایرانیان هراس دارد و ملت ما با درک بالا و صبر ، بصیرت و مقاومت  همه این خباثت ها و توطئه های دشمن را خنثی خواهند کرد.

امام جمعه صفادشت با بیان این که مسئولین هم باید مانند سرداران جنگ در برابر مردم متواضع باشند، گفت: لزوم صرفه جویی در مصرف بیت المال و بالا بردن معنویت و آستانه تحمل در برابر مردم و تکریم ارباب رجوع در شرایط کنونی می بایست، بیش از پیش توسط مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

حسینی در بخش دیگری از خطبه های امروز نماز جمعه صفادشت با اشاره به این که باید امروز فرهنگ ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی در جامعه نهادینه شود، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی تنها راه  نجات‌بخش مشکلات کنونی جامعه خدمت به مردم و جهادی عمل کردن در امور خواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی صفادشت با تاکید بر این که مسئولین برای خدمت به مردم شب و روز نشناسند، گفت:بنده شاهد تلاش های مسئولان در سطح شهرستان و بخش هستم ولی در شرایط جنگ اقتصادی و تحت الشعاع قرار گرفتن زندگی عامه مردم توقعمان بیشتر است.


10061168
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است