استانی 11:56 - 10 آبان 1393
همزمان با 12 محرم
مسئول روابط عمومی مسجد زینبیه اعظم زنجان گفت: نخستین تجمع بزرگ رهروان زینبی بانوان در زنجان برگزار می‌شود.

نخستین تجمع بزرگ رهروان زینبی بانوان در زنجان برگزار می‌شود

فرید احدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسجد زینبیه اعظم زنجان در ماه محرم سال جاری برنامه‌های مختلفی پیش بینی کرده است.

وی از برگزاری تجمع بزرگ رهروان زینبی در زنجان خبر داد و بیان داشت: این تجمع با حضور بانوان پایتخت شور و شعور حسینی برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی مسجد زینبیه اعظم زنجان زمان برگزاری تجمع بزرگ رهروان زینبی را ساعت 14:30 تا 17 روز 15 آبان ماه جاری مصادف با 12 محرم الحرام اعلام کرد و گفت: این مراسم در مسجد زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این تجمع بزرگ سخنرانی می‌کند، گفت: این تجمع بزرگ با مدیحه سرایی غلامرضا عینی‌فرد برگزار می‌شود.

احدیان با اشاره به اینکه این تجمع بزرگ بانوان برای نخستین بار در زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این تجمع همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این تجمع در سطح امام‌زاده‌ها و بقاع متبرک سراسر کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: نخستین تجمع بزرگ رهروان زینبی بانوان زنجانی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اجرا می‌شود.

مسئول روابط عمومی مسجد زینبیه اعظم زنجان به اهداف  برگزاری تجمع بزرگ رهروان زینبی اشاره کرد و یادآور شد: این تجمع با هدف همدردی بانوان زنجانی با حضرت زینب(س) در قیام عاشورا برگزار می‌شود.

این مسئول از بانوان زنجانی خواست همانند گذشته حضور پررنگی در این تجمع بزرگ داشته باشند.


5088649
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است