ورزشی 18:46 - 28 فروردین 1398
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس با وجود تلاش دو تیم برای گلزنی، در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تساوی بدون گل ذوب‌آهن و پرسپولیس در نیمه نخست

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقایق آغازین بازی با حملات سبزپوشان ذوب‌آهن همراه بود به طوری که شاگردان منصوریان در دقیقه یک صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند اما واکنش خوب بیرانوند اجازه نداد تا ذوبی‌ها به گل برسند. در ادامه نیز در دقیقه ۵ بازی ارسال خوبی که روی دروازه پرسپولیس انجام شد، با ضربه سر کریستین اوساگونا همراه بود و اینبار هم بیرانوند اجازه نداد ذوب‌آهن به گل برسد و توپ به کرنر رفت.

در ادامه با گذشت زمان پرسپولیسی‌ها هم یک فرصت خوب گلزنی به دست آورند اما شوت زیبای محمد نادری در دقیقه ۱۲ با اختلاف کمی به اوت رفت. شاگردان برانکو در اواسط نیمه اول با حرکت محمد نادری از سمت راست قصد داشتند دروازه ذوب‌آهن را تهدید کنند که با عملکرد خوب مدافعان سبزپوش فرصت چندانی برای پرسپولیس ایجاد نشد. در مقابل شاگردان منصوران در دقیقه ۴۰ اینبار از سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس یک ضربه ایستگاهی به دست آوردند اما باز هم نتوانستند از این ضربه ایستگاهی استفاده کنند تا نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پرسپولیس امروز با ترکیب بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور به میدان رفت.

ذوب‌آهن نیز با ترکیب محمدرشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، محمد نژاد مهدی، هادی محمدی، حمید ملکی، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، سیدمحمدرضا حسینی، زبیر نیک نفس، ارسلان مطهری و کریستین اوساگونا بازی کرد.

انتهای پیام


10105505
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است