اجتماعی 16:56 - 27 تیر 1397
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به ابلاغ بخشنامه هشت ماده‌ای فرهنگی به تمامی واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه، گفت: طبق این بخشنامه، برگزاری هر گونه اردوی مختلط و کنسرت در دانشگاه ممنوع است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد:

وی ادامه داد: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان با همه وجود تلاش می‌کنند تا از ارزش‌های الهی، انسانی و انقلابی مراقبت و آنها را در بدنه دانشگاه نهادینه کنند.

کلانتری یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی، دستگاه بزرگی است که می‌تواند علاوه بر عرصه آموزش عالی، در الگوسازی برای فضای داخل و خارج کشور نیز نقش مهمی داشته و موثر باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امر به معروف و نهی از منکر، دو فریضه بزرگ الهی است که در آنها بحث‌های متعددی وجود دارد. این در حالی است که در دوره جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی، بسیاری از کارها و برنامه‌ها در راستای همین موضوع انجام می‌شود.

کلانتری با اشاره به ابلاغ بخشنامه هشت ماده‌ای فرهنگی به تمامی واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه، یادآور شد: طبق این بخشنامه، برگزاری هر گونه اردوی مختلط و کنسرت در دانشگاه ممنوع است. همچنین آیین‌نامه عفاف و پوشش در راستای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، پس از ساعت‌ها بررسی کارشناسی، تدوین و بومی‌سازی شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: نخستین ماموریتی که مقام معظم رهبری به دکتر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی محول کرده، تحول در امور فرهنگی دانشگاه است. همین موضوع، یعنی پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریتی به دانشگاه تراز انقلاب تبدیل و به عنوان الگویی شایسته برای فضای آموزش عالی کشور مطرح شود، گفت: همه تلاش‌ها بر این اساس است که دانشجو، با عشق و علاقه در فضای معنویت و اخلاق حسنه، فعالیت کند.


9846054
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است