اجتماعی 19:29 - 25 بهمن 1396
ماموران پلیس آگاهی پایتخت در عملیاتی ۴۸ ساعته، موفق شدند ۱۳۵ تبهکار را که در قالب ۲۹ باند فعالیت می‌کردند دستگیر کنند.

به گزارش همشهری، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت صبح دیروز در جمع خبرنگاران گفت: همکاران من در پلیس آگاهی پس از 2هفته اقدامات اطلاعاتی، در نهایت موفق شدند 135تبهکار را دستگیر کنند. این افراد در قالب 29باند زورگیری، سرقت، قاچاق، جعل و کلاهبرداری فعالیت داشتند که 40نفر از این افراد دستگیرشده سارق، زورگیر و کیف‌قاپ بودند.

وی ادامه داد:‌ 36 نفر نیز سارق اماکن، مغازه و منازل بودند که در قالب 9باند فعالیت داشتند. همچنین 29نفر سارق خودرو، موتور و لوازم خودرو بودند. برخی نیز در زمینه جعل و کلاهبرداری و قاچاق فعالیت داشتند که همگی دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: بیش از 80نفر از تبهکارانی که دستگیر شده‌اند از سارقان حرفه‌ای هستند که چندین سابقه کیفری دارند. ضمن اینکه 17نفر از افراد دستگیر شده از مجرمانی بودند که پس از گرفتن مرخصی دیگر به زندان برنگشته یا تحت تعقیب پلیس بودند.

این تنها دستاورد طرح پلیس نبود چرا که مأموران 17جاعل و کلاهبردار را به همراه 13نفر که در قالب شرکت‌های هرمی فعالیت می‌کردند دستگیر کردند. این افراد با وعده استخدام و پولدارشدن در زمان کوتاه، جوانان زیادی را فریب داده و آنها را به عضویت شرکت‌های هرمی درآورده بودند که خوشبختانه با اقدام به موقع پلیس در شمال تهران دستگیر شدند.

سردار رحیمی در ادامه درباره عملکرد پلیس در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز گفت: پلیس بر این موضوع نیز نظارت دارد و اقدامات مختلفی انجام شده است. به‌طوری‌که همکاران ما موفق شده‌اند محموله‌های مختلف قاچاق پوشاک، دارو، لوح فشرده، لوازم خانگی و... به ارزش 6میلیاردتومان را کشف و ضبط کنند. علاوه بر این یک باند بزرگ وارد‌کننده گوشی‌های قاچاق منهدم و از اعضای آن 900دستگاه گوشی موبایل کشف شد.


9678217
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد حیات و معاون کمیته امداد از برنامه کمیته‌امداد برای ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است