استانی 21:05 - 30 مهر 1399

عرضه کشوری «آب‌نبات بجنورد» نیازمند برندسازی و تبلیغات است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی امیدوار، امشب در شورای برنامه‌ریزی بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی دارای ۳۰ هزار واحد صنفی است که در قالب ۱۲۰ عنوان در حال فعالیت هستند.

رئیس اتاق اصناف بجنورد با اشاره به ظرفیت بالای اصناف خراسان شمالی، گفت: این ظرفیت با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای در حال گسترش است.

وی با اشاره به آب‌نبات به عنوان سوغات بجنورد و خراسان شمالی، افزود: برای عرضه کشوری این محصول نیازمند برند سازی، تبلیغات و سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت بخش دولتی هستیم.

امیدوار تاکید کرد: اکنون برای توسعه اقتصادی محصولات استان در برند سازی، راندمان کاری و مشتری مداری ایراد داریم لذا نیاز به آموزش کسبه داریم.

رئیس اتاق اصناف بجنورد در انتها خراسان شمالی را استانی محروم عنوان کرد و گفت: نیازمند افزایش امکانات عملی و علمی در این استان هستیم.

۳ هزار کاسب خراسان شمالی آموزش تخصصی دیدند

سعید پورآبادی، رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: اتاق بازرگانی استان به دنبال آموزش‌هایی است تا از طریق آن به اقتصاد پایدار برسیم.

وی بیان کرد: اتاق بازرگانی تاکنون ۴۰۰ دوره آموزشی با حضور ۳ هزار نفر برای صنوف مختلف برگزار کرده است.


10774947
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است