سیاسی 13:17 - 16 تیر 1394
تفاهم‌نامه انتقال زندانیان ایرانی از کردستان عراق به داخل کشور امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه انتقال زندانیان ایرانی از کردستان عراق به کشور

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرتضی عبادی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل در پی ماه‌ها تلاش و هماهنگی با همه دستگاه‌ها و شخصیت‌های موثر حزبی ، دولتی و موافقت و دستور مقامات عالی اقلیم کردستان به ویژه نخست‌وزیر نیچروان بارزانی، با محمد قادر هاودیانی وزیر کار و امور اجتماعی اقلیم کردستان عراق، ملاقات و تفاهم‌نامه انتقال زندانیان ایرانی به زندان های ایران را امضا کردند.

قرار است ، طی هفته آینده با هماهنگی دستگاهای ذیربط در اقلیم کردستان عراق و مقامات و دستگاههای ایرانی مراحل اجرایی و اداری انتقال این افراد به زندان‌های داخل کشور عملی شود.

براساس آنچه سرکنسولگری ایران در اربیل اعلام کرده است ، نظر به اهتمام مقامات عالی کشور و درخواست خانواده های ایرانی ، در یک سال گذشته سرکنسولگری کشورمان تلاش های زیادی برای انتقال این افراد نزد مقامات اقلیم به عمل آورده است.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران بعد از حمد و ستایش و عنایت خداوند متعال ، مراتب تشکر و سپاس خود را از همکاری و دستور ویژه مقامات عالی اقلیم در ماه مبارک رمضان ابراز کرد.

انتهای پیام


6711429
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدوال لایحه بودجه ۱۴۰۳ در دستور هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معصومه حائری عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور پارلمانی رئیس جمهور درباره تعطیلی پنجشنبه ها توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ملازهی گفت: ایران و پاکستان در قبال مسائل منطقه‌ای در خاورمیانه دیدگاه‌های مشترکی دارند که در سیاست منطقه‌ای می‌توانیم با یکدیگر هم مسیر باشم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت در انتخابات دور دوم مجلس را بسیار مهم تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است