استانی 09:10 - 09 مهر 1393
طی استاژ فنی صورت گرفت
هیئت کاراته شهرستان پاکدشت با دعوت از رئیس سبک اکیوشی‌کان کاراته ایران و خاورمیانه استپ، یک‌دوره استاژ آموزشی برای علاقمندان و ورزشکاران این رشته رزمی تدارک دید.

حضور رئیس سبک اکیوشی‌کان کاراته ایران و خاورمیانه در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هیئت کاراته شهرستان پاکدشت با دعوت از استاد کیوشی‌ شیهان داور دانشفر که رئیس سبک اکیوشی‌کان کاراته ایران و خاورمیانه است، صبح امروز یک‌ دوره استاژ آموزشی برای علاقمندان و ورزشکاران این رشته رزمی تدارک دید.

بیش از 300 نفر از مربیان و قهرمانان و ورزشکاران کاراته‌کا در این استاژ که به دلیل استقبال شایان توجه شرکت‌کنندگان در زمین چمن شهید محسن برگزار شد، شرکت داشتند و آموزش‌های لازم از سوی استاد دانشفر به آنان ارائه شد.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز طی بازدیدی از این استاژ ضمن دیدار با یکی از برترین‌های کاراته کشور به شرکت کنندگان خسته نباشید گفت و برای آنان آرزوی توفیق کرد.

فرهاد بشیری توجه به ورزش را ضرورت لازم برای داشتن جامعه‌ای سالم و پویا را دانست و گفت: توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار باشد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی برای توسعه زیرساخت‌ها باید زمینه را برای ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش در سراسر کشور فراهم کنیم.

نماینده پاکدشت ورزشکاران پاکدشت را از جمله با استعدادترین ورزشکاران کشور دانست و گفت: حضور درخشان آنان در رشته‌های مختلف در عرصه‌های استانی و کشوری و حتی جهانی نشانگر توانایی آنان است.


4844451
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است