استانی 16:41 - 02 مرداد 1393
گزارش خبری/
بیرجند- خبرگزاری مهر: حکایت این روزهای مردم مظلوم غزه چیزی جز قتل و کشتار کودکان و زنان بی گناه نیست تصاویری که دل هر بیننده ای را به درد می آورد اما سران عرب منطقه و نهاد های بین المللی در قبال این کشتار وحشیانه سوکت کرده اند.

قدس روز انزجار امت اسلامی از جنایات صهیونیسم/ مردم خراسان جنوبی در دفاع از غزه پرشور تر به میدان خواهند آمد

به گزارش خبرنگار مهر، روز جهانی قدس محور اتحاد و وحدت مسلمانان است، روز قدس، نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی و روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با ظالم و روز همنوایی و همدردی با آنان است.

 روز جهانی قدس آن هم در چنین شرایطی که رژیم صهیونیستی درچند روز اخیر حملات وحشیانه و دردمنشانه خود را علیه ملت مظلوم فلسطین انجام ‌می‌دهد، بهترین فرصت برای متحد کردن صفوف امت اسلامی و جلب نگاه‌های جامعه جهانی به کشتارهایی است که صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین به ویژه مردم بی گناه باریکه غزه انجام می‌دهند.

حضور یکپارچه مردم روزه‌دار سراسر کشور به ویژه کویرنشینان خراسان جنوبی همچون سال های گذشته در راهپیمایی این روز، به مبارزان فلسطینی این امید را خواهد داد که در مبارزه خود علیه اشغالگران صهیونیسم، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آن‌ها هستند.

مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه خراسان جنوبی بار دیگر ضمن حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس با فریاد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برائت خود را از جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیسم اعلام و همصدا با دیگر ملت های مسلمان، حمایت خود را از مظلومان غزه و فلسطین ابراز خواهند کرد.

جنایات اسرائیل غاصب علیه مردم غزه اهمیت راهپیمایی روز قدس را دو چندان کرده است

امام جمعه نهبندان خراسان جنوبی در گفتگو با مهر ضمن تبریک روز جهانی قدس آن یادگار امام راحل(ره) و اعلان حضور همه اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: ملت ایرات در طول 35 سال گذشته هیچ وقت گرما و سرما آنان را از اهدافشان که همان حمایت از ملت مظلوم فلسطین است باز نداشته و بلکه بیشتر هم کرده است.

حجت الاسلام عباسعلی خزاعی افزود: امسال هم رژیم جنایت کار اسرائیل با جنایات فجیع خود زمینه حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه راهپیمایی روز قدس را بیشتر از گذشته کرده و ملت ایران با حضور گسترده خود در روز قدس تجدید بیعت با آرمان های نظام و انقلاب و لبیکی به فرمایشات امام راحل خواهند داشت.

وی با اشاره به اهمیت روز قدس تصریح کرد: امام خمینی(ره) در شرایطی روز قدس را اعلام کردند که مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شده بود که با این اعلام امام، روز قدس به عنو ان مسئله اول دنیای اسلام مطرح شد.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه امروز در پنج قاره جهان شعار آزادی فلسطین سر داده می شود، گفت: اهمیت روز جهانی قدس امسال به سبب جنایات دردمنشانه و فجایعی که در سرزمین های اشغالی فلسطین توسط اسرائیل غاصب آن غده سرطانی دنیای اسلام  انجام می گیرد اهمیت مضاعفی گرفته است.

حجت الاسلام خزاعی به پیام راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: پیام روز جهانی قدس این است که ملت فلسطین تنها نیست بلکه یک میلیارد و 500 میلیون مسلمان حامی ملت فلسطین هستند و مسلمانان با اتحاد و  و یکپارچگی خود روزی فلسطین را از چنگال صهیونیسم غاصب آزاد خواهند کرد.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب اسرائیل

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در گفتگو با مهر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغاگر صهیونیستی اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) روز قدس را روز حیات اسلام نامیدند و تمام جهان را به مقابله با این رژیم منفور و غاصب دعوت کردند.

حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به پشتیبانی آمریکای جنایتکار این روزها جنایاتی را در کشورهای اسلامی نظیر سوریه ،عراق و به خصوص غزه مظلوم به راه انداخته است، گفت: زمانی که مردم کشورهای اروپایی اعلام انزجار خود را از این رژیم غاصب اعلام می کنند دیگر حجت بر کشورها و ممالک اسلامی تمام شده است.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان اسرائیل جنایتکار و پشتوانه ای بر حمایت از مستضعفان فلسطین خواهد بود.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در روز قدس امیدی برای مردم مظلوم غزه و هراسی بر دل دشمنان مردم فلسطین خواهد انداخت، گفت: روز قدس روز نمایش قدرت مسلمانان و اوج نفرت و انزجار امت اسلامی از استکبار جهانی به ویژه اسرائیل جنایتکار است.

رئیس ستاد قدس و انتفاضه خراسان جنوبی بیان کرد: مجامع بین المللی بدانند سکوتشان در برابر جنایات صهیونیست ها بی جواب نمی ماند و این سکوت موجب برانگیختن خشم مسلمانان می شود.

حجت الاسلام ابراهیم زاده تصریح کرد: روز قدس در پیش است و ملت روزه دار ایران اسلامی بار دیگر از مردم بی پناه فلسطین دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال ادامه داد: راهپیمایی مردم در روز جهانی قدس امسال سکوت مجامع بین المللی را در قبال جنایات این رژیم وحشی خواهد شکست.

راهپیمایی روز قدس پاسخ دندان شکنی به رژیم فاسد اسرائیل و حامیان آن ها خواهد بود

 نماینده مرم قاینات در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با مهر، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم  برای حضور در راهپیمایی روز قدس با اشاره به اهمیت روز قدس امسال اظهارکرد: با توجه شدت ظلمی که امروز برمردم مظلوم عزه وارد شده روز قدس امسال یک روز متفاوت با سال‌های دیگر است لذا با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال اهمیت مضاعفی دارد.

جواد هروی افزود: امسال در شرایطی به روز جهانی قدس نزدیک می‌شویم که رژیم صهیونیستی بار دیگر مردم بی‌گناه غزه را در آتش کینه خود می‌سوزاند و زنان و کودکان بی‌شماری قربانی نقشه‌های شوم اسرائیل خوان‌خوار شده‌اند.

وی قدس را مظهر مردم فلسطین دانست و عنوان کرد: متأسفانه اشغال‌گری و تجاوز به حقوق ملت فلسطین، محروم کردن آنان از حقوق اولیه، حملات ناجوانمردانه و کشتارهای بسیار وحشیانه زن، مرد، کوچک و بزرگ فلسطینیان پیوسته ادامه دارد.

روز قدس سمبل دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است       

منتخب مردم قاینات در مجلس با اشاره به اینکه روز قدس سمبل دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم است، اظهارکرد: مردم همیشه در صحنه ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یک‌بار دیگر به خیابان‌ها خواهند آمد تا با حضور خود تلنگری به سکوت مرگبار مجامع به اصطلاح حقوق بشری بزنند.

هروی حضور مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس را سند محکمی در اعلام حمایت از انسانیت و حقوق انسانی دانست و تصریح کرد: روز قدس را باید به آن بها داد چراکه آدمیت ما در گرو پاسداشت حریم حرمت انسانها است.

این نماینده مجلس همچنین درباره سکوت مجامع جهانی و رسانه‌های بین‌المللی در قبال جنایات رژیم اشغالگر قدس افزود: آنچه از اتفاقات غزه در رسانه‌های غربی انتشار می‌یابد همسویی و قرابت با دستگاه‌های استکباری و صهیونیستی دارد.

وی تأکید کرد: ملت ایران امسال نیز با حضور مقتدرانه در راهپیمایی روز قدس مانند سال‌های گذشته به کشورهای حامی صهیونیسم اعلام می‌کنند که مسئله فلسطین را فراموش نکرده و در کنار ملت فلسطین قرار دارند.

وی یادآور شد: با توجه به اقدامات بی رحمانه اخیر رژیم غاصب صهیونیستی باید راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را پرشور تر از گذشته برگزار کنیم تا این حمایت و حضور پاسخ دندان شکنی برای رژیم فاسد اسرائیل و حمایت گران آنها باشد.

...............

 گزارش: علی حسنی


4317418
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است