ورزشی 16:56 - 29 مرداد 1393
عقابی:
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: با توجه به دیدارهای دوستانه‌ای که داشتیم از حالا می‌توان سطح کیفی لیگ را پیش‌بینی کرد، لیگی پویا انتظارمان را می‌کشد.

رضا عقابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با لطف و دعوت وحید شمسایی رقابتی دوستانه برگزار شد تا ضمن محک خوردن تیم‌ها، قبل از شروع لیگ تمرکز بازیکنان در انجام کارهای تاکتیکی افزایش یابد البته قرار گرفتن تیم در شرایط رقابتی و ارتقای هماهنگی تیمی نیز از فاکتورهایی است که به برگزاری دیدارهای دوستانه اهمیت می‌بخشد. 



سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه اظهار داشت: رقابت روز گذشته نیز برای هر دو تیم مفید بود تیم تاسیسات با بازیکنانی حرفه‌ای و نامی در مقابل شهرداری با بازیکنانی جوان و ناشناخته قرار گرفت اما جدا از شرایط درجه رقابت را مهم فرض کردیم که هر دو تیم توانستند یکدیگر را خسته کنند و در پایان نیز به تساوی 3-3 دست یابند.



وی افزود: رضایت از انجام دیدار دوستانه باعث شد تا در فکر تدارک برگزاری رقابت دیگری باشیم در همین راستا احتمال انجام دیدار دوستانه دیگری با تاسیسات دریایی روز یکشنبه در ساوه وجود دارد. البته به دلیل شرایط سالن هندبال و کف‌پوش پارکتی آن، بازیکنان قبل از شروع لیگ تجربه خوبی داشتند.



عقابی در ادامه بیان داشت: تاکنون 3بازی دوستانه با تیم‌های دبیری و تاسیسات دریایی داشته‌ایم در همین دیدارها می‌توان لیگ را پیش‌بینی کرد.

تمامی تیم‌ها با انگیزه و قدرت زیادی وارد رقابت‌ها می‌شوند و همین امر باعث می‌شود پویاترین و جذاب‌ترین لیگ را طی چند سال اخیر در پیش رو داشته باشیم.



انتهای‌پیام/

4523311
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی تاجیکستان با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مقابل افغانستان توانست مجوز حضور در جام جهانی را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از محرومیت و جریمه نقدی رحمان احمدی مربی مس رفسنجان خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای تخلفات تماشاگران تیم شمس آذر قزوین را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت:ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم بدهی به بانک شهر را از طریق ۳/۵میلیون دلار‌ای اف سی تهاتر کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با واگذاری سهام این باشگاه صحبت‌هایی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است