ورزشی 03:30 - 09 اسفند 1398
با اشاره به لغو نشدن بازیهای لیگ
سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان می گوید که برای رفتن به مسابقات باید سفر کرد اگر یک نفر ناقل باشد ببینید چه فاجعه‌ای رخ خواهد داد.

سرمربی هندبال فولاد: اگر بازیکنی ناقل کرونا باشد، جواب خانواده‌ها و جامعه ورزش را چه بدهیم؟

محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد لغو نشدن مسابقات لیگ برتر هندبال در شرایط شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: درست است که لیگ با طولانی شدن فرسایشی می شود اما فکر می کنم سلامت بازیکنان و جامعه اهمیت بیشتری دارد تا اتمام مسابقات لیگ برتر. اگر یک بازیکن یا کادر فنی ناقل این ویروس باشد در رفت و آمدها این بیماری‌ها شیوع خواهد یافت. صلاح بر این است که برگزاری مسابقات به زمان دیگری موکول شود و اکنون اصراری بر برگزاری آن نباشد.

وی ادامه داد: اول برای ما پیغام آمد که مسابقات روز 5 شنبه لغو شده، سه ساعت بعد دوباره پیام آمد که مسابقات به سه روز بعد یعنی یکشنبه موکول شده است. من فکر نمی کنم طی سه روز، کاری برای کنترل شیوع این ویروس انجام شده باشد. 5 شنبه و یک شنبه هیچ فرقی نداشت. اگر نظر بر این بود که مسابقات برگزار شود در همان تاریخ (هشتم اسفند) برگزار می کردند، اما با این جا به جایی ها فکر می کنم ثبات تصمیم گیری فدراسیون هم زیر سوال خواهد رفت.

طاهری در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون اصرار بر برگزاری مسابقات دارد گفت: نمی دانم سیاست فدراسیون چیست؟ با توجه به تقویم ورزشی، سال آینده سال کم کاری برای هندبال است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر هم مهر و آبان راهی مسابقات باشگاه‌های آسیا خواهند شد بنابراین زمان داریم که این مسابقات در سال آینده برگزار شود. سیاست‌های کلان فدراسیون را نمی دانم و نمی توانم روی آن نظر دهم. رییس فدراسیون و اعضای هیات رییسه در این مورد نظر خواهند داد. من به عنوان یک سرمربی فکر می‌کنم در سه روز هیچ اتفاقی نمی افتد و اگر قرار است مسابقات تعطیل شود باید به زمان مساعدتری موکول شود.

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: یکشنبه برای رفتن به مشهد باید یا با اتوبوس یا با هواپیما سفر کنیم. اگر در اتوبوس یک نفر ناقل باشد ببینید چه فاجعه‌ای  رخ خواهد داد. توی راه غذا می خوریم، مسافتی را طی می کنیم. خدایی ناکرده یک نفر در این سفر دچار مشکل (انتقال ویروس کرونا) شود جواب خانواده و جامعه ورزشی را چه باید بدهیم. من فکر می‌کنم خیلی ها در این شرایط زیر سوال خواهند رفت.

طاهری در پایان گفت: هفته قبل این مسابقات در شرایط ورود کرونا برگزار شد. نمی‌دانم که سالن ها ضدعفونی شده بود یا خیر. از طرفی هم مسابقات بدون تماشاگر برگزار شد. ورزش بدون تماشاچی معنا ندارد، کیفیت بازی و هیجان آن را کم می کند. حضور تماشاچی برای مسابقه اهمیت دارد و شرایط روحی و روانی خاصی را برای بازیکن فراهم می کند.

انتهای پیام


10417389
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است