استانی 12:45 - 01 آبان 1393
در رشته بدمینتون
نفرات برتر رقابت‌های المپیاد کرمانیان در رشته بدمینتون بانوان مشخص شدند.

نفرات برتر المپیاد کرمانیان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نفرات برتر رقابت‌های المپیاد کرمانیان در رشته بدمینتون بانوان با رقابت 37 ورزشکار مشخص شد.

فروغ لنگری سرپرست فنی مسابقات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: رقابت‌های بدمینتون المپیاد کرمانیان در بخش بانوان با حضور 37 ‌ورزشکار از شهرستان‌های کرمان، رفسنجان‌، سیرجان و منوجان در محل تالار بدمینتون شهر کرمان از شامگاه چهارشنبه آغاز به کار کرد.

لنگری با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌ها در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد، گفت: در بخش انفرادی فرزانه زارعی از کرمان به مقام قهرمانی دست یافت و ساغر رفیعی از رفسنجان به عنوان دومی رسید، همچنین عنوان سوم مشترک بخش انفرادی نیز به بیتا منصوری از کرمان و راضیه محمود آبادی از سیرجان رسید.

وی تصریح کرد: در بخش دوبل مقام نخست به بیتا منصوری و فرزانه زارعی از کرمان رسید و ساغر رفیعی و لادن علی‌پور از رفسنجان به عنوان دومی دست یافتند.

سرپرست فنی مسابقات بدمینتون المپیاد ورزش کرمانیان در بخش بانوان گفت خاطرنشان کرد: عنوان سوم مشترک مسابقات دوبل سیرجانی‌ها رسید و راضیه محمودآبادی و نرگس شاه‌بداغی رسید و مهرانی و شول موفق به کسب این عنوان شدند.

وی با اشاره به قهرمانی مهدیس فتحی از کرمان در مسابقات انفرادی رده سنی جوانان گفت: مینا مرادی از سیرجان در این بخش به عنوان دومی رسید و عنوان سوم مشترک مسابقات بخش انفرادی به عاطفه رحمانی و یاسمن نادری از رفسنجان رسید.

لنگری بیان داشت: در بخش دوبل جوانان، الهه مفیدی و مینا مریدی از سیرجان به مقام قهرمانی رسیدند و یاسمن نادر و فاطمه نور بخش از کرمان به مقام دومی دست یافتند.

وی تصریح کرد: عنوان سوم مشترک این دوره از مسابقات به عاطفه رحمانی و بهار اکبری از رفسنجان و رضوان زارعی و مهدیس فتحی از کرمان رسید.


5021237
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است