استانی 17:04 - 27 دی 1395
با حضور معاون وزیر بهداشت؛
بیرجند- مجتمع فرهنگی و رفاهی سلامت خراسان جنوبی با حضور معاون وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

مجتمع فرهنگی و رفاهی سلامت خراسان جنوبی افتتاح شد

 به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه این مجتمع اظهارکرد: اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان خراسان جنوبی قابل تقدیر است.

 کاظم قائمی از افتتاح سه پروژه بهداشتی و درمانی استان تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: ساخت و تجهیز بیمارستان رازی بیرجند به عنوان بزرگترین پروژه بخش سلامت استان تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 وی توسعه و تکمیل بیمارستان شهدای قاین را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در سال جاری ذکر کرد و گفت: امیدواریم مرکز رادیو تراپی و شیمی درمانی استان که با همکاری مجمع خیرین اجرا شده نیز تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

 وی با بیان اینکه امروز با حضور معاون وزیر بهداشت از پروژه‌های در حال ساخت شهرستان بیرجند بازدید شد، گفت: امیدواریم با حمایت‌های مرکز هرچه سریعتر بتوانیم این پروژه‌ها را برای ارائه خدمات مطلوب در حوزه سلامت در اختیار مردم قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعتبار هزینه شده برای مجتمع رفاهی سلامت را دو میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: مجتمع رفاهی سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دارای امکاناتی از جمله استخر شنا، سونای خشک، زمین چمن مصنوعی، رستوران و کافی شاپ است.


8672923
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است