سیاسی 07:20 - 02 دی 1393
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با ارسال نامه ای به رئیس رسانه ملی خواستار دعوت از منتقدان توافق هسته ای برای حضور در برنامه های صدا و سیما شدند.

نامه سرگشاده به رئیس صدا و سیما؛ چرا از منتقدین دعوت نمی کنید؟

 به گزارش جام نیوز به نقل از مهر، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در نامه سرگشاده ای خطاب به سرافراز رئیس رسانه ملی، از وی درخواست کردند، از منتقدان توافق‌نامه ژنو برای ارایه دلایل و نظراتشان در رسانه ملی دعوت به عمل آورد.

 

متن این نامه بدین شرح است:



"بسم الله الرحمن الرحیم



جناب آقای سرافراز، ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران



سلام علیکم



با عرض تبریک به مناسبت انتصاب شایسته شما به سمت ریاست رسانه ملّی و عرض خدا قوت به تمامی همکاران شما در سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران.



یکی از وظایف مهم رسانه ملی به مثابه دانشگاه عمومی، آگاهی بخشی سیاسی است. این آگاهی برای تبدیل شدن به بصیرت سیاسی نیاز به ارایه اخبار و اطلاعات صحیح، بی‌طرفانه و به دور از هیاهوهای جریان های سیاسی دارد. دولتی شدن رسانه‌ ملّی یکی از آفات بسیار خطرناکی است که باعث سلب اعتماد و بدبینی اقشار مختلف مردم نسبت به رسانه ملّی می‌شود.



همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «مسئولیت تاریخی رسانه ملّی در مقطع کنونی، حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی است.» به نظر می‌رسد رابطه جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای غیر قابل اعتماد و غیرمنطقی در چارچوب مذاکرات هسته‌ای مسأله ای‌ است که مورد غفلت قرار گرفته و نیاز به طرح در رسانه ملّی دارد. مقام معظم رهبری هر چند نسبت به مذاکره «خوش‌بین» نبودند امّا با مذاکرات، برای تبدیل شدن آن به تجربه ای برای ملّت ایران- به شرط بیداری ملّت نسبت به حقایق مذاکرات- مخالفت نکردند.

 

رسانه ملّی برای انتقال این تجربه و بیدار نگاه داشتن ملّت شریف ایران عرصه بسیار مهم و مؤثری محسوب می‌گردد. همانطور که می‌دانیم توافق‌نامه ژنو منتقدان فراوانی دارد که تاکنون بر خلاف موافقان و مؤیدان آن، مجالی مناسب برای بروز و ظهور در رسانه ملّی نیافته‌اند. حضور ایشان در رسانه ملّی مسلماً باعث ارایه تصویر صحیحی از جایگاه فناوری هسته‌ای، نقش مذاکرات و در نهایت باعث کمک به حل مسأله هسته‌ای خواهد شد.



لذا از جنابعالی تقاضا داریم پیش از آنکه تاریخ به ما درس بدهد و در مورد اقدامات ما قضاوت کند، از عالمانی که نسبت به مذاکره با آمریکا «بدبین» و نسبت به توافق‌نامه ژنو منتقد هستند، در رسانه ملّی برای ارایه دلایل ونظراتشان دعوت به عمل آورید.



والسلام علی عباد الله الصالحین



بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق"



29

 


5469085
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است