استانی 01:18 - 01 بهمن 1399
مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد:
ایسنا/سمنان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان از بیانیه گام دوم به مثابه یک معماری کلان اجتماعی نام برد که باید از این نقشه راه در مسیر رو به رشد انقلاب اسلامی بهره گرفت.‌

بیانیه گام دوم به مثابه یک معماری کلان اجتماعی

‍  حجت الاسلام عبداللهی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان در دیدار با امام جمعه سمنان با بیان اینکه همه ما باید به خاطر خدمت به مردم و توفیقی که نصیبمان شده شکرگذار خداوند باشیم اظهار کرد: امیدوارم با حسن ظن مسئولان استان و سازمان تبلیغات اسلامی کشور بتوانم در دوران خدمت در استان سمنان، در انجام وظایف خود سربلند باشم.

 وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب یک معماری کلان اجتماعی برای انقلاب اسلامی در مسیر رشد و تعالی است بر ضرورت توجه بیشتر به نخبگان تاکید کرد و افزود: در مسیر رشد هر موجود زنده‌ای، تحولاتی رخ می‌دهد و انقلاب اسلامی نیز به عنوان یک موجود زنده و پویا، نیازمند تحولی اجتناب‌ناپذیر است که در همین راستا، رهبر معظم انقلاب وظیفه جهت دهی به این تحولات را برعهده ی نخبگان جامعه گذاردند.

وی با بیان اینکه می توان مسیر زندگی انقلاب را به دو بخش گام اول و گام دوم انقلاب تقسیم کرد خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب جوانان را مخاطب قرار داده و بار سنگین تحقق شعارهای انقلاب را بر دوش آنان گماردند.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: به عنوان یکی از مخاطبان طرح گام دوم انقلاب تلاش خواهم کرد تا بیانات رهبری فرزانه انقلاب و خواسته‌های معظم له را محقق کنم. من فرزند ایرانم و از این پس به عنوان فرزند استان سمنان در خدمت به مردم شریف استان از هیچ گونه کوششی، دریغ نخواهم کرد.

عبدالهی با بیان اینکه رویکرد مدیریتی من استفاده از نیروهای توانمند استان و توانمند سازی نیروهای بومی است اضافه کرد: تلاش می کنم تا اداره کل تبلیغات اسلامی، محور همدلی و همگرایی در استان سمنان باشد و از همه جریانات و اقشار مختلف استان می‌خواهم سازمان تبلیغات اسلامی را خانه دوم خود بدانند.

وی با بیان اینکه ما برای خدمت به مردم اینجا هستیم تا در جهت تحقق این هدف و همگرایی بیشتر تلاش کنیم گفت: در بعد نرم‌افزاری تلاش خواهیم کرد تا غنای بیشتری به برنامه‌ها، اقدامات و طرح‌های سازمان تبلیغات اسلامی بدهیم.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان از این استان به عنوان استانی دانشگاهی نام برد و افزود: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت همه نخبگان و فرهیختگان استان سمنان نهایت بهره مندی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استان سمنان یک استان برجسته به لحاظ فرهنگ دینی و معنوی، استانی غنی است اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که باید از برنامه‌های کلیشه‌ای به سمت برنامه‌های مسئله محور تغییر جهت دهیم.

عبدالهی با اشاره به اولویت های این نهاد فرهنگی در حوزه تبلیغی افزود: تبلیغ گفتمان اسلام ناب محمدی ، گفتمان انقلاب و تبلیغ مذهب از اهم وظایف ما خواهد بود.

انتهای پیام


10911785
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است