ورزشی 07:00 - 09 آذر 1394
پژمان منتظری دیروز به کلینیک پزشکی باشگاه الاهلی رفت. در بازی با العربی و اشکان دژاگه بود که او در پای خود احساس درد شدیدی کرد.

پژمان منتظری: امروز وضعیت پایم روشن می شود/ کاش یک هفته دیرتر بازی می کردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  قبل از شروع مسابقه پژمان کمی احساس درد داشت، با اینهمه گرم کرد و گفت بازی می کند. پژمان با وجود درد از ابتدا برای الاهلی به میدان رفت و در نهایت.... مصدوم شد. مصدومیتی که حالا او را دوباره عقب می اندازد. کشاله پژمان باعث شد او جام ملت ها را از دست دهد. وقتی هنوز به تهران نیامده بود تا به جام ملت ها برود، خبر بد رسید؛ «پژمان جام ملت ها را از دست داد.» خیلی ها این خبر را باور نمی کردند ولی پزشک ها تائیدش کردند. قبل از بازی ترکمنستان و گوام بود که خبر بد دیگری رسید؛ «پژمان غایب دو بازی تیم ملی.» خیلی زود مشخص شد کشاله پژمان دوباره آسیب دیده است. او نتوانست در تمرینات تیم ملی حاضر شود و خیلی زود هم به قطر بازگشت. در بازگشت به این کشور بود که پژمان نتوانست به صورت مرتب فیزیوتراپی کند. قبل از بازی العربی و حساسیتی که این مسابقه داشت، منتظری گفت که می تواند بازی کند. او احساس کرد تیم نیاز دارد. پژمان به میدان رفت اما آسیب دید و از زمین خارج شد. تازه بعد از مصدومیت پژمان همه فهمیدند که چرا کرانچار هم علاقه داشت او در ترکیب باشد. بازیکنی که جای پژمان را گرفت خیلی زود یک پنالتی داد و از زمین بازی هم اخراج شد!

پژمان دیروز برای گرفتن MRI به کلینیک باشگاه الاهلی رفت و عکسبرداری ها از کشاله مصدومش صورت گرفت. اما پزشک ها اعلام کردند امروز صبح جواب نهایی را می دهند، اینکه مصدومیت او به چه شکل است و تا کی از میادین به دور است. پژمان که دیروز زیاد حالش بد نبود وانگیزه زیادی برای بازگشت دوباره داشت، گفت: «ای کاش یه هفته دیرتر بازی می کردم. نمی دانم... اتفاقی است که افتاده. امروز وضعیت پایم مشخص می شود.»

258 43


7447346
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است