استانی 15:27 - 02 آذر 1393
در سال گذشته
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در سال گذشته استان اصفهان 169 تن صادرات فرش دستباف داشته است.

استان اصفهان 169 تن فرش دستباف صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسرافیل احمدیه پیش از ظهر امروز در هفدهمین نمایشگاه تخصصی، صادراتی فرش دستباف با اشاره به تعداد بافندگان موجود در استان اظهار کرد: در استان اصفهان حدود 289 هزار بافنده وجود دارد که حدود 10 هزار نفر از این افراد از آقایان و سایر این افراد نیز از بانوان هستند.

وی با بیان اینکه حدود 61 هزار نفر از این افراد بیمه شده‌اند، اضافه کرد: مسئولان باید چاره‌ای بیندیشند تا تمام بافندگان موجود در استان بیمه شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تاکید بر اینکه در سال گذشته استان اصفهان 169 تن صادرات فرش دستباف داشته است، تصریح کرد: ارزش صادرات فرش دستباف استان در سال گذشته 15.6 دهم میلیون دلار بوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز صادرات فرش دستباف استان اصفهان به میزان 40 تن بوده است، ادامه داد: استان اصفهان در راستای تولید فرش دستباف در سطح کشور از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و در کشور سرآمد فرش دستباف هستیم.

احمدیه با اشاره به برنامه استان برای افزایش تولید فرش دستباف تاکید کرد: برنامه هدف ما این است که در سال 580 هزار متر مربع تولید فرش دستباف در استان داشته باشیم.


5250926
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است