استانی 16:13 - 30 بهمن 1398

مشارکت حداکثری در انتخابات؛ انتقام سختی دیگر

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- سردار روح الامین قاسمی*: مشارکت حداکثری؛ کلید واژه‌ای که این روزها دوباره لرزه بر اندام دشمنان ایران انداخته، همانانی که از مدت‌ها قبل یا بهتر است بگوییم از ۴۱ سال قبل با تمام قوا بر طبل تفرقه و جدایی ملت از نظام می‌کوبند اما هر بار بیش از گذشته سرافکنده می‌شوند.

این روزها در هر نقطه از شهر و روستا که می‌رویم شور و شوق مردمانی را مشاهده می‌کنیم که دغدغه آینده خود را دارند، دغدغه‌ای از جنس یک انتخاب درست، چرا که در نظام مقدس جمهوری اسلامی آینده مردم به دست خودشان رقم می‌خورد.

انتخابات نماد مردم سالاری در کشور است، رهبر عزیزمان چه زیبا گفت که «هر کس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان بار دیگر به منصه ظهور برسد».

همین حضورهای حماسی و همیشگی مردم با بصیرت کشورمان است که بیگانگان را به حیرت انداخته و از عملی کردن نقشه‌های پلیدشان ناامید ساخته است.

امروز چشمان دنیا به این مرز و بوم دوخته شده است، مستکبران همچون گذشته در خیالات خام خود، صندوق‌ها را خالی از رأی می‌بینند و به دنبال کاهش مشارکت مردم هستند.

اما زنان و مردان غیور ایران همان کسانی که به دنبال شهادت مظلومانه سردار مقاومت «حاج قاسم سلیمانی»، مشکلات و دغدغه‌های شخصی را کنار گذاشته، در یک صف و زیر پرچم ولایت، آن سردار محبوب را بدرقه‌ای تاریخی کردند تا به دشمنان بفهمانند شهادت طلبی در عمق جان آنان نفوذ کرده است.

ملت ایران همانی است که در یوم الله ۲۲ بهمن امسال زیر برف و باران برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا پای کار آمد و حماسه‌ای ماندگار خلق کرد.

بصیرت مردم ایران، چیزی نیست که با تبلیغات دروغین و حاشیه سازی عده‌ای خودفروخته کمرنگ شود، جوانان ما نشان داده‌اند برای ساختن آینده‌ای امن و کشوری مستقل همواره گوش به فرمان مقتدای خود بوده، در مسیر ولایت گام بر می‌دارند و تا پای جان ایستاده‌اند و اجازه دخالت به مستکبران جهان را نخواهند داد.

آری؛ انتقام سختی که نظام مقدس جمهوری اسلامی وعده آن را داد تنها به امور نظامی خلاصه نمی‌شود، آنچه که بیش از همه خواب را از چشمان دشمنان گرفته، وحدت و حضور آگاهانه ملت ایران در صحنه‌های مختلف است.

حضوری همچون تشییع تاریخی پیکر مطهر شهید سلیمانی، حضور حماسی نسل‌ها و سلیقه‌های مختلف، در جشن ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی.

اکنون نوبت انتقام سختی دیگر است، انتقامی که با مشارکت حداکثری مردم وفادار کشورمان عملی خواهد شد، انتقامی که با انتخاب افرادی اصلح، زمینه اقتدار، امنیت و عزت جمهوری اسلامی را تضمین خواهد کرد.

نیروی انتظامی هم بنا بر وظایف ذاتی خود همانند گذشته از مدت‌ها قبل برنامه ریزی های دقیق و هدفمندی برای تأمین نظم و امنیت انتخابات انجام داده است.

کارکنان ناجا که خدمت صادقانه به شهروندان را افتخار خود می‌دانند، با تمام توان آماده‌اند، سلامت و امنیت صندوق‌های رأی مردم را تأمین کرده و زمینه را برای حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در دوم اسفند ماه فراهم کنند.

* فرمانده انتظامی گلستان


10401991
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است