استانی 01:58 - 26 اردیبهشت 1398

کارکرد سال گذشته بخش حمل و نقل داخلی خوزستان مطلوب بود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعباس بهرامی نیا، شامگاه چهارشنبه در نشست معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با تشکل‌های صنفی حمل و نقل کالا و مسافر استان خوزستان، اظهار کرد: بارهای زیادی وارد بندر امام خمینی (ره) شده است و باید با برنامه ریزی با همکاری، نسبت به حمل این بارها به سایر نقاط تلاش کنیم.

وی افزود: علی رغم اینکه سال گذشته در مقاطعی با نارضایتی رانندگان حوزه حمل و نقل مواجه بودیم اما خوشبختانه کارکرد سال گذشته بخش حمل و نقل داخلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ۲۵ درصد کمتر نشد و این ۲۵ درصد ظرفیت بار استان بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در آن شرایط، ناوگان حمل و سوخت این اداره کل با تمام توان فعالیت داشت و از تمام ظرفیت خود استفاده کرد.

بهرامی نیا با اشاره به عملکرد بخش مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، بیان کرد: با توجه به بحث اربعین حسینی، بخش مسافر اداره کل، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و طی دو سال گذشته علی رغم کمبودهای موجود، با رضایت مسافران مواجه بودیم.

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم با تلاش و استفاده از ظرفیت استان و همراهی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، بخش حمل و نقل کشور را بیش از گذشته بهبود بخشیم.


10128097
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است