استانی 09:50 - 31 فروردین 1393
در صورت درخواست شهروندان
عضو شورای اسلامی شهر قرچک گفت: در صورت درخواست شهروندان جلساتی را به صورت علنی با حضور ارباب رجوع در شورا برگزار می‌کنیم.

برخی جلسات شورای شهر قرچک علنی برگزار می‌شود

مهدی زمانی افشار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با برگزاری نخستین مهمترین مصوبه شورای اسلامی شهر قرچک در سال جاری افزود: مقرر شد جلسات شورای اسلامی روزهای دوشنبه صبح از ساعت 6 تا هشت صبح برگزار شود و در صورت درخواست شهروندان جلساتی را به صورت علنی با حضور ارباب رجوع در شورا برگزار کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیده است اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر قرچک تمام تلاش خود را در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی خواهند داشت تا بتوانند در پیشرفت شهرستان گام‌های مثبتی را بردارند.

مهدی زمانی افشار اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی شهرداری قرچک در حال انجام می‌باشد که از جمله مهمترین آن پیگیری بازگشایی کمربندی است که باهمت و پشتکار شهردار و مصوبات اعضای شورای شهر به امید خدا این امر به زودی زود محقق می‌شود و شاهد کاهش ترافیک در شهرستان خواهیم بود.

وی در زمینه برنامه‌های فرهنگی اشاره‌ای به دیدار چند روز اخیر اعضای شورای اسلامی شهر قرچک با حسین نوش آبادی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی داشت و گفت: نتیجه این دیدار پیگیری استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان، ساخت بیمارستان‌های تخصصی که این شهرستان را به صورت یک پایلوت درمانی در بین شهرستان‌های استان تهران معرفی خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قرچک در پایان تصریح کرد: پیگیری یک فرهنگسرای مجهز و دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در کارهای فرهنگی و ساخت مکانهای تفریحی خبر داد و اعلام داشت شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک آمادگی هرگونه همکاری را با سرمایه گذاران در امر مشارکت در خصوص کارهای فرهنگی خواهد داشت.


3525653
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است