استانی 23:07 - 28 مهر 1397

پیگیری برای افتتاح ایستگاههای پمپاژ آب حوزه کشاورزی تاپایان امسال

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا بازدار شامگاه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان در سخنانی با اشاره به پروژه های ایستگاه پمپاژ آب استان در حوزه جهاد کشاورزی، اظهار داشت: یکی از این پروژه ها ایستگاه پمپاژ آب «بن لار» بوده که آن را تحویل داده ایم و تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه برای ایستگاه پمپاژ «جلگه خلج» نیز از محل اعتبارات ملی برای آن اعتبار گرفتیم، گفت: بر اساس توافقی که با پیمانکار صورت گرفته مقرر شده که حداکثر در تاریخ ۳۰ آذر ماه تحویل داده شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به ایستگاه پمپاژ «آمیران کوشکی»، نیز عنوان کرد: در صورت تامین اعتبار این پروژه نیز حداکثر تا بهمن ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بازدار در ادامه سخنان خود با ایستگاه پمپاژ «ملیون» را یکی دیگر از این پروژه ها عنوان کرد و گفت: این پروژه مشکل خاصی ندارد و باید اعتبار لازم برای خط انتقال آن اختصاص پیدا کند و تا پایان سال این پروژه تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به ایستگاه پمپاژ آب «چم کبود» نیز، بیان داشت: در رابطه با این پروژه نیز مشکل خاصی نداریم و تا اواخر آذر ماه این پروژه تحویل داده می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان همچنین با اشاره به ایستگاه پمپاژ «میشاخور» نیز، تصریح کرد: این پروژه نیز در صورت تامین اعتبار لازم تا بهمن ماه تکمیل خواهد شد.

بازدار، بیان داشت: ایستگاه پمپاژ «رنگین بان» نیز در حال اجرا بوده و در صورت تامین اعتبار تا بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از انجام مطالعات امکان سنجی احداث ۱۶ ایستگاه پمپاژ آب دیگر برای تحت پوشش قرار دادن پنج هزار هکتار اراضی کشاورزی در چند نقطه از استان خبر داد.


9948824
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است