استانی 16:25 - 08 شهریور 1393
با بهره‌برداری از یک حلقه چاه
با بهره‌برداری از یک حلقه چاه در هچیرود از توابع شهرستان چالوس، آب آشامیدنی و بهداشتی یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار در این شهر تازه تاسیس، تامین شد.

آب شرب 1500 خانوار «هچیرود» تامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، در آخرین روز از هفته دولت، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران، فرماندار چالوس و رئیس و اعضای شورای شهر هچیرود، ضمن بهره‌برداری از یک حلقه چاه با آبدهی 25 لیتر در ثانیه، آب شرب یک‌هزار و 500 خانوار ساکن در شهر هچیرود تامین شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه آب منبع و منشا حیات است و تامین آب سالم، کار حساس و مهمی است، گفت: خدمتگزاران شرکت آب و فاضلاب بدون هیچ ادعایی دشوارترین کارها را در طول سال انجام می‌دهند تا زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم آورند.

علیرضا یونسی ضمن قدردانی از مجموعه فعالیت‌های شرکت آبفای شهری مازندران هفته دولت را نمادی از تلاش و مجاهدت خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: خدمت‌رسانی بیشتر و مطلوب به مردم، امنیت و آسایش را به ارمغان می‌آورد، مسئولان نیز خدمتگزاران افراد جامعه هستند و مردم نیز در واگذاری امور به مسئولان اعتماد و اطمینان کافی داشته باشند.

معاون استاندار مازندران وحدت، همدلی  و وفاق را عامل موفقیت دانست و تصریح کرد: تاریخ نشان می‌دهد تعامل بین مردم و مسئولان مسیر پیشرفت جامعه را تسهیل می‌کند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در سه دهه اخیر خدمات خوبی در نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه شد به طوری که در حال حاضر نقاط دورافتاده کشور از این خدمات برخوردار هستند.

قاسم احمدی لاشکی به وضعیت نامناسب خدمات و زیرساخت‌های ضروری همچون گاز، برق و آب در قبل از انقلاب اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: با تاسی از تفکرات امام راحل و منویات مقام معظم رهبری، تلاش جوانان و خدمت صادقانه مسئولان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشوری مقتدر در سطح منطقه و دنیا تبدیل شد.

وی رواج اقتصاد مقاومتی را یکی از هدف‌های دولت تدبیر و امید در کشور دانست و اظهار داشت: هم اکنون آرامش اقتصادی در کشور برقرار است و باید در زمینه خروج از رکود اقتصادی برنامه‌ریزی شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وجود منابع آبی متعدد در مازندران گفت: مهار آبهای سطحی از جمله راه‌های رفع کمبود آب در این استان است.

احمدی لاشکی بیان داشت: باید با ارائه آموزش‌های لازم، فرهنگ مدیریت مصرف آب در بین مشترکین نهادینه شود.


4602004
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است