ورزشی 15:39 - 28 شهریور 1396
سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدار با نساجی، گفت: یاد بازی دیروز (دوشنبه) که می‌افتم، قلبم درد می‌گیرد، چرا که صد درصد مستحق پیروزی بودیم ولی داور پنالتی برای حریف گرفت که هرچه فکر می‌کنم در تعریف فوتبال چگونه پنالتی محسوب می‌شود، هنوز به نتیجه نرسیده‌ام.

موسوی: یاد بازی با نساجی که می‌افتم، قلبم درد می‌گیرد

سید کوروش موسوی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ دسته یک کشور، اظهارکرد: یاد بازی که می‌افتم، قلبم درد می‌گیرد. بازیکنانم بازی خیلی خوبی انجام دادند و ۱۰۰ درصد مستحق پیروزی بودیم ولی متاسفانه در دقیقه ۹۷ داور به سود حریف یک پنالتی گرفت و تاکنون هم نمی‌توانم تصور کنم که این مورد پنالتی بوده است و هرچه فکر می‌کنم در تعریف فوتبال این مورد چگونه پنالتی محسوب می‌شود، هنوز به نتیجه نرسیده‌ام.

این بازی هفت دقیقه وقت تلف شده، نداشت

وی در ادامه درباره داوری این بازی گفت:‌ داور برای این دیدار هفت دقیقه وقت اضافه اعلام کرد، در حالی که این بازی هفت دقیقه وقت تلف شده نداشت، چرا که بازی در جریان بود و هر دو تیم بازی خوبی ارائه ‌دادند. همچنین پیش از این‌که داور در دقیقه ۹۷ به سود حریف پنالتی اعلام کند، کمک او توپی را که به بیرون رفته بود، اوت اعلام کرد ولی خود داور در حالی‌که از صحنه بسیار دور بود، آن را کرنر اعلام کرد. بعد از آن نیز خطایی را نزدیک محوطه ۱۸ قدم اعلام کرد که اصلا خطا نبود و خدا را شکر بازیکنان ما توپ ارسالی را جمع کردند و بعد نیز در حالی‌که بازیکن ما پا به توپ و در حال خروج از محوطه ۱۸ قدم بود، بازیکن نساجی نزدیک او شد و بعد داور به سود حریف پنالتی اعلام کرد، در حالی‌که بازیکن ما صاحب توپ بود و واقعا هضم این موضوع برای من سخت است.

به تیمی‌ که در ۵۰۰ دقیقه بازی، یک گل خورده بود، دو گل زدیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر افزود: نساجی در چند بازی گذشته خود تنها یک گل دریافت کرده بود و این نشان می‌دهد که از ساختار دفاعی خوب و همچنین بازیکنان باتجربه‌ای برخوردار است ولی بازیکنان من در نیمه اول موفق شدند یک گل به حریف بزنند و در ادامه نیز چندین موقعیت خوب گلزنی به دست آوردیم و دروازه نساجی چندین بار در آستانه فروپاشی بود. در نیمه دوم نیز هیچ موقعیتی به حریف ندادیم ولی حریف از همان موقعیتی که به دست آورد، استفاده کرد و گل تساوی را به ثمر رساند و ما در ادامه با تلاش‌هایی که داشتیم به گل دوم دست پیدا کردیم و بعد از این گل نیز موقعیت‌های خوب گلزنی به دست آوردیم که بازیکنان حریف مانع از گلزنی ماشدند.

حریف شکست را پذیرفته بود که داور برای آن‌ها پنالتی اعلام کرد

وی بیان کرد: در حالی‌که بازی تمام شده و حریف نیز پذیرفته بود که بازنده این دیدار است، داور در دقیقه ۹۷ یک پنالتی به سود نساجی اعلام کرد و باعث شد برد ارزشمند بازیکنان من با تساوی جابه‌جا شود و این نتیجه خستگی ما را چند برابر کرد. بازیکنانم خیلی خوب کار کردند و یک بازی هدفمند و با برنامه را ارائه دادند و تمام راه‌های نفوذ حریف را بسته بودند. ما در جریان بازی هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و یک سرو گردن نسبت به آن بالاتر بودیم و تماشاگران نیز از ابتدا تا انتها پرشور از تیم حمایت کردند.

از حواشی بعد از بازی با نساجی اطلاع دقیقی ندارم

موسوی درباره حواشی بعد از این دیدار نیز خاطرنشان‌کرد: من بعد از بازی به دلیل احساس دردی که در قفسه سینه داشتم و باتوجه به این‌که قلبم درد می‌کرد و فشارم بالا رفته بود، در آمبولانس تحت نظر بودم و اکسیژن به من وصل بود. به همین دلیل از حوشی اطلاع دقیقی ندارم ولی گویا بعد از بازی تماشاگران به دلیل این‌که معتقد بودند داوری در این دیدار منصفانه نبود و عدالت برقرار نشد، اعتراض داشتند.

داوران نباید تحت تاثیر نام‌ها قرار بگیرند

وی با بیان این‌ که داوران نباید تحت تاثیر نام‌ها و نیمکت تیم‌ها قرار بگیرند، گفت:‌ نیمکت نساجی قوی بود و متاسفانه هر تیمی که نامدار و نیمکتش سنگین‌تر باشد، قطعا تیم داوری و نماینده فدراسیون نیز به سمت آن تیم گرایش دارد. من هر وقت کنار خط بوده‌ام، به عنوان مربی اجازه ندادم که دستیارانم خارج از ضوابط عمل کنند، در حالی‌که عوامل تیم حریف از جمله فرزاد مجیدی دائما کنار خط بودند و مرتب با داور و کمک او صحبت می‌کردند و متاسفانه تیم داوری برخوردی با آن‌ها نداشت و عدالت برقرار نشد.

از دقیقه ۱۵ به بعد دست به عصا بودیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر عنوان کرد:‌ داور تمام خطاهای ۵۰ – ۵۰ را به سود تیم حریف سوت می‌زد و حریف چهار خطای شدید در نیمه اول روی بازیکنان ما داشت که مستحق دریافت کارت زرد بودند ولی داور به راحتی از آن‌ها گذشت. داور در دقیقه ۱۵، ۱۶ بازی نیز در حالی‌که بازیکن ما به زمین افتاد با تشخیص این‌که او تمارض کرده است، کارت زرد را به او نشان داد، در حالی‌که بازیکن در میانه‌های زمین نیازی به نشان دادن تمارض نداشت و همین کارت زرد باعث شد که بازیکن ما محتاط بازی کند و ما تا پایان بازی دست به عصا بودیم. به هر حال تمام این موارد جای بررسی و کارشناسی دارد.

داور می‌توانست عدالت را برقرار کند

وی خاطرنشان‌کرد: داور می‌توانست با کارت‌هایی که به تیم حریف نشان می‌داد، عدالت را در زمین برقرار و قانون را برای هر دو تیم اجرا کند. به هر حال تیم من بازی خوب و شایسته‌ای انجام داد و اصلا انتظار نداشتم بازیکنانم این‌قدر راحت و مانند باتجربه‌ها بازی کنند. اهداف تاکتیکی که در طول دو هفته در تمرینات مدنظر بود را واقعا به اجرا گذاشتند و تمام تلاش خود را در راستای انجام این اهداف انجام دادند. ما کاملا بر بازی و میدان مسلط بودیم و توانستیم مقابل تیمی که در طول ۵۰۰ دقیقه تنها یک گل دریافت کرده بود، دو گل به ثمر برسانیم و چندین بار هم تا فرو ریختن دروازه آن پیش رفتیم و این برای ما یک هنر است. به هر حال برد مسلم ما با تساوی جابه‌جا شد ولی با این وجود به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از هواداران تیمم بابت حمایت‌هایشان قدردانی می‌کنم.

به بازیکنانم گفته بودم، دغدغه داوری بازی را نداشته باشند

موسوی بیان کرد: من داور بازی را می‌شناسم و همیشه از او به عنوان یک داور عادل یاد کرده‌ام و پیش از بازی نیز به بازیکنانم گفته بودم که شما اصلا دغدغه داوری این دیدار را نداشته باشید و فقط به فکر بازی کردن باشید و واقعا هم به این صورت شد و بازیکنانم تنها بازی خودشان را انجام دادند و اعتراضی نداشتند ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که دوار این‌گونه قضاوت کرد.

من اهل اعتراض به داوری نیستم

وی خاطرنشان‌کرد: بعد از بازی در کنفرانس خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید  آیا داور با شخص شما یا شهرستان مشکل داشت که این‌گونه سوت ‌زد؟ گفتم شرایط همین است و تا زمانی که من روی نیمکت ماهشهر هستم تیم شهرداری قربانی می‌شود، چرا که من اهل دخالت در کار داوری و اعتراض به داور نیستم و همین باعث می‌شود که داوران بگویند که این مربی حتی اگر سرش بریده شود، اعتراضی نمی‌کند پس ممکن است که شهرداری ماهشهر قربانی حضور من روی نیمکت تیم شما شود. فکر می‌کنم سکوت من برابر داوری باعث می‌شود تیم ما قربانی شود و داورها این‌گونه برای ما قضاوت کنند.

پیروزی برابر نساجی مشکلات اجتماعی شهر را به حداقل می‌رساند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت:‌ ما برای ثانیه‌ها و دقایق این بازی برنامه‌ریزی کردیم و واقعا بر بازی مسلط و مستحق کسب پیروزی بودیم. با این برد شهر ماهشهر می‌توانست تا هفته بعدی مسابقات در محفل‌هایش شاهد صحبت در خصوص این بازی باشد و حتی این پیروزی می‌توانست مشکلات اجتماعی شهر را به حداقل برساند. شاهد حضور افراد بیشتری در ورزشگاه‌ها باشیم و حتی می‌توانست نگاه مثبت مسئولان به تیم را بیشتر کند.

انتهای پیام


9426139
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مائول نویر دروازه بایرن مونیخ موفق شد در بازی مقابل آرسنال برای پنجاه و هشتمین بار در لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالک باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم و عملکرد سرخپوشان تبریزی در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سه امتیاز بازی فردا می‌تواند خیلی به ما کمک کند و تلاش می‌کنیم با تمرکز کامل به این سه امتیاز دست پیدا کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال کشورمان نخستین دیدار خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ را با پیروزی مقابل افغانستان پشت سر گذاشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربی سال آسیا انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم شانس برد پرسپولیس نسبت به صنعت نفت روی کاغذ بیشتر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بانوی ملی پوش اسکیت هنری گفت: رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (پنج شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است