استانی 21:38 - 05 آذر 1393
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بر انتقال فرهنگ بسیج در بین نسل امروز تأکید کرد و گفت: امروز باید از فرصت‌ها استفاده کرده و در مسیر توسعه فرهنگ بسیج در بین نسل امروز تلاش بیشتری را کنیم.

انتقال فرهنگ بسیج مهمترین اولویت ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علی استاد حسینی شامگاه امروز در گردهمایی بسیجیان حوزه 213 شهید محمد منتظری اظهار کرد: نام و یاد بسیجی باید برای همیشه در دل‌ها زنده بماند لذا باید با انتقال تفکر بسیجیان به نسل امروز آنان را بیش از گذشته جذب این نیروی مردمی کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر این که بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشته‌اند افزود: بسیجیان در این دوران با حضور پررنگ و حماسی خود بسیاری از توطئه‌های دشمنان را از بین بردند و با شجاعت و دلاورمردی در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

استادحسینی با اعلام این که امروز در جبهه دیگری باید به نبرد با دشمن بپردازیم افزود: هنگامی که دشمن متوجه شد در جنگ نظامی نمی‌تواند با ایران برابری کند از طریق جنگ نرم وارد میدان شد و در نظر دارد تا از این شیوه به اهداف شوم و دیرینه خود دست پیدا کند.

وی اعلام کرد: هوشیاری و آگاهی رساندن به نسل امروز از این اقدامات شوم دشمنان نیز باید یکی از مهمترین برنامه‌ها باشد.

استادحسینی نشست‌های تخصصی در این زمینه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مشارکت دادن نسل امروز در برگزاری این برنامه‌ها را مهمترین راهکارهای اساسی برای آگاه سازی آنان نسبت به توطئه‌های شوم دشمنان عنوان کرد.

در انتهای این مراسم به بسیجیان نمونه هر پایگاه جوایزی به رسم یادبود تقدیم شد و پایگاه شهید بهمن کمالیزاده حوزه 213 به عنوان پایگاه نمونه معرفی شد.


5280049
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است