فرهنگی‌هنری 12:46 - 03 بهمن 1395
سید تقی سهرابی، مدیر کل صداوسیمای فارس به همراه معاونان و همکارانش به منظور ابراز همدردی و قدردانی از تلاش و فداکاری آتش‌نشانان در مرکز آتش‌نشانی فارس حاضر شد و با مجموعه آتش‌نشانی فارس دیدار کرد.

ابراز همدردی صداوسیمای فارس با آتش‌نشانان

به گزارش ایسنا، سهرابی در جمع این عزیزان ایثارگر ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحان و مصدومان حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو و طلب غفران الهی برای یاران سفر کرده، خطاب به آتش‌نشانان گفت: مردم قدرشناس ایران ارزش کار شما را می‌دانستند لیکن این حادثه دلخراش باعث شد که شجاعت، ایثارگری و ازخودگذشتگی شما مردان شجاع و دلاور و قهرمان بیش از پیش آشکار شود. شما نشان دادید که خدمت برای مردم و نجات جان هم‌میهنان خود، شجاعانه و ققنوس‌وار به دل آتش می‌زنید.

در همین حادثه دلخراش  عزیزان سفرکرده ما جان هزاران نفر را نجات دادند مردم را از محل حادثه دور کردند شعله‌های آتش را با شجاعت و دلاورانه خاموش کردند و برای این که آخرین نفر را هم از مهلکه و معرکه خارج کنند ماندند و پروانه‌وار خود را به شعله‌های آتش زدند و جان عزیزشان را در این راه به ملکوت تقدیم کردند. مجموعه همکاران ما در صدا و سیما با شما همکار و هم درد و همراهند.

مدیرکل افزود: ما در شهر سعدی نفس می‌کشیم که با الهام از مکتب حیات بخش اسلام می‌گوید، بنی آدم اعضای یک پیکرند... ما و شما هر چند مأموریت‌های ظاهراً جداگانه‌ای داریم لیکن همه برای خدمت به مردم و کشور عزیزمان تلاش و کار می‌کنیم هر چند کار شما به شجاعت و ایثار بیشتری نیاز دارد. امروز ما اینجا هستیم تا با شما همدردی کنیم. برای عزیزانی که در مسیر خدمت جان پاکشان را تقدیم کردند طلب رحمت و برای مصدومان طلب سلامت  و برای شما آرزوی  توفیق و عاقبت داریم.

آتش‌نشانان نیز در این دیدار از صداوسیما به خاطر همکاری‌های صمیمانه و همدردی در این حادثه قدردانی کردند و از مدیرکل صداوسیما خواستند تا همچون گذشته با فرهنگ‌سازی و هدایت فکری جامعه کمک کنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام


8697575
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نورالدین خانزاده در فضل جدید سریال «نون‌.خ» روایت متفاوتی از مجموعه مختارنامه را مطرح کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» روز ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) از سوی شورای بین‌المللی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی به عنوان «روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی» گرامی داشته می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام قائمی‌نیا گفت: باید اطلاعاتی که از هوش مصنوعی به دست می‌آید، اعتبارسنجی شود. چون اطلاعات درست و نادرست در این فضا زیاد است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به سالگرد تخریب قبور بقیع درمورد دلایل این اتفاق توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» «شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» افخمی گفت: به نظرم به آوینی ایدئولوژیک بودن نمی‌چسبد، نمی‌شود کسی ادعا کند فهم ایدئولوژیک دارد و در عین حال پدیدارشناس هم باشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از وزرای فرهنگ کشور‌های دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب امسال دعوت کرده‌ایم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین پایانی دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲،برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: مرمت بخشی از حرم شاه عبدالعظیم را در دستور کار داریم و طی ۶ ماه آینده مرمت آن انجام می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با پنج فیلم‌نامه موافقت کرد که «زیبا صدایم کن» به کارگردانی سیدرسول صدرعاملی از جمله این آثار است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است