استانی 20:09 - 06 آذر 1393
‌رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال/‌
در ادامه رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال هفت‌الماس قزوین مقابل تیم پتروشیمی بندر امام با وجود شایستگی تن به شکست داد.

هفت‌الماس مغلوبی سربلند مقابل پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال هفت‌الماس قزوین که از ساعت 16:30 امروز میزبان تیم پرمهره و با تجربه پتروشیمی بندر امام بود، در نهایت مقابل این تیم پرستاره که لشگری از بازیکنان تیم ملی بسکتبال کشورمان را در اختیار داشت، تن به شکست داد.

در این بازی که در حضور بیش از یک هزار تماشاگر قزوینی در سالن شهید بابایی برگزار شد، تیم هفت‌الماس قزوین با وجود شایستگی در پایان این بازی با نتیجه 75 بر 73 مغلوب شد تا پیروزی در این دیدار سرنوشت‌ساز را به‌راحتی از دست بدهد.

کوارتر نخست این بازی با تشویق بی‌امان تماشاگران حاضر در سالن شهید بابایی قزوین آغاز شد، به طوری که بازیکنان هفت‌الماس از همان آغاز روحیه بالایی گرفته بودند، اما در نهایت این کوارتر با نتیجه تساوی 18 بر 18 به پایان رسید.

نکته قابل تأمل این بازی مصدومیت وحید اسلامی بازیکن خوب تیم هفت‌الماس قزوین در همان دقایق ابتدایی بود که همین مسئله تا حدودی در کواتر دوم بر کار بازیکنان تیم هفت‌الماس تأثیر گذاشت.

با آغاز کوارتر دوم این بازی بازیکنان هفت‌الماس تسلط خود بر توپ و میدان را از دست دادند تا در نهایت این کوارتر با نتیجه 14 بر 7 به سود بازیکنان تیم پتروشیمی به پایان برسد و در مجموع کوارترهای اول و دوم و پایان نیمه نخست این دیدار با نتیجه 32 بر 25 به سود بازیکنان تیم هفت‌الماس به پایان برسد.

با آغاز کوارتر سوم بسکتبالیست‌های هفت‌الماس بازی پایاپای و حتی در برخی اوقات سرتری از حریف سرشناس خود به نمایش گذاشتند و در پایان این کواتر این بازیکن تیم هفت‌الماس بودند که با نتیجه 18 بر 17 به برتری رسیدند، گرچه نتیجه این بازی در پایان این کوارتر همچنان با نتیجه 49 بر 43 به سود بازیکنان تیم هفت‌الماس به پایان رسید.

اما کوارتر پایانی این بازی به قدری با هیجان دنبال شد که بازیکنان تیم هفت‌الماس با روحیه جنگندگی و با انگیزه بالا آمده بودند تا ضمن جبران اختلاف امتیازهای از دست رفته حتی بازی را به سود خود به پایان برسانند، اتفاقی که رقم خورد و بازیکنان تیم هفت‌الماس با شایستگی موفق شدند ضمن کاهش امتیازها حتی چهار امتیاز از حریف نامدار خود پیشه بگیرند.

در این کوارتر فرارهای امیر طاهرخانی و امتیازهای خوب بازیکنان تیم هفت‌الماس و تشویق پرشور تماشاگران حاضر در سالن شهید بابایی قزوین موجب شد تا حتی در پنج ثانیه به پایان این بازی امتیازهای دو تیم با نتیجه 71 بر 71 مساوی باشد.

اما مهم‌ترین حوادث این بازی در سه ثانیه پایانی رقم خورد تا جایی که بازیکنان پتروشیمی نتیجه بازی را با پرتابی دو امتیازی به سود خود دنبال می‌کردند که در این لحظه امیر شاهسون با استفاده از تیزهوشی خود بازی را به تساوی کشاند تا تنها دو ثانیه به پایان این بازی دو تیم در نتیجه 73 بر 73 مساوی باشند.

اما در آخرین لحظات و در حالی که تنها یک ثانیه به پایان این بازی زمان باقیمانده بود، پرتاب سه امتیازی حامد آفاق تور دروازه هفت‌الماس را به لرزه درآورد تا این بازی با نتیجه 75 بر 73 به سود بازیکنان پتروشیمی بندر امام به پایان برسد.

به این ترتیب این بازی تماشایی گرچه با شکست شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم هفت‌الماس قزوین به پایان رسید، اما بازیکنان هفت‌الماس نشان دادند که توانایی کارهای بزرگی را دارند و بدون شک این باخت چیزی از ارزش‌های فنی آنان در مقابل لشگری از ستاره‌های ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام کم نمی‌کند.


5285952
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است