گوناگون 19:38 - 07 فروردین 1394
رییس مجلس خبرگان رهبری، وزرای کشور وعلوم، سید حسن خمینی واعضای شورای نگهبان با ارسال پیام هایی به دبیر شورای نگهبان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت حاجیه خانم صدیقه مظاهری را تسلیت گفتند.

به گزارش بولتن نیوز، آیت الله محمد یزدی رییس مجلس خبرگان رهبری در پیامی خطاب به دبیر شورای نگهبان نوشت: مصیبت درگذشت همسرمؤمنه و پرهیزگار حضرتعالی موجب تأثر وتأسف شد.اینجانب این مصیبت را به حضرتعالی، فرزندان وبستگان تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه خداوند رحمان برای آن مرحومه مغفوره رحمت واسعه الهی و برای حضرتعالی و فرزندان صبر و اجر جزیل را مسئلت دارم.



**پیام تسلیت وزیر کشور به دبیر شورای نگهبان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی



عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور پیامی درگذشت همسر آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان را به وی تسلیت گفت.



همچنین وزیر کشوردر پیامی دیگر به علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فقدان والده وی را تسلیت گفت.



** پیام تسلیت وزیرعلوم به آیت الله جنتی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی



محمد فرهادی وزیرعلوم ، تحقیقات و فناوری با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت همسر آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان وهمچنین والده علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به وی تسلیت گفت.



دربخشی از پیام فرهادی به آیت الله جنتی آمده است: درگذشت همسر مومنه و پرهیزگار جنابعالی موجب تاسف و تالم گردید.



اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه که باایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف شد، به حضور حضرتعالی و خانواده محترم، برای شادی روح آن بانوی مکرمه غفران و رحمت واسعه باری تعالی و برای بازماندگان صبر مسئلت می نمایم.



در پیام وزیرعلوم به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز آمده است:فوت والده محترمه و مومنه تان را به جنابعالی و خانواده گرامی تسلیت عرض کرده، برای آن بانوی فاضله رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند طلب می کنم.



**پیام تسلیت حجت الاسلام سید حسن خمینی



حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیام های جداگانه در گذشت همسر آیت الله جنتی و والده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به ایشان تسلیت گفت.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جماران – تهران، در متن پیام یادگار امام به آیت الله جنتی آمده است: حضرت آیت الله جنتی دامت برکاته مصیبت وارده را خدمت جناب عالی تسلیت عرض نموده، برای حضرت عالی صحت و عافیت و برای آن مرحومه حشر با صالحان مسئلت دارم.



همچنین درمتن پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: برادربزرگوار جناب آقای علی جنتی درگذشت مادر محترمه و بزرگوارتان را تسلیت عرض نموده ، از خدای سبحان برای همه بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.



** پیام تسلیت اعضای شورای نگهبان



اعضای شورای نگهبان نیز در پیامی رحلت بانوی پارسا و مومنه صدیقه مظاهری همسر مکرمه آیت الله جنتی را به دبیر شورای نگهبان تسلیت گفتند.

6103585
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است