استانی 17:35 - 25 آذر 1397

احداث ۱۸ تقاطع غیرهمسطح در راستای روان‌سازی ترافیک اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر،‌ حمیدرضا امیرخانی ظهر یک شنبه درجلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: راه‌های بزرگراهی در  راستای روان‌سازی ترافیک شهری نقش مهمی دارند که درهمین راستا گذرگاه بزرگراه آزادگان پس از ۱۰ سال توقف از دوسال گذشته کلنگ زده شد.

وی با اعلام اینکه در پی اجرای گذرگاه بزرگراه آزادگان شاهد رفع ترافیک در بخشی از شهر خواهیم بود، ادامه داد: ایمن‌سازی محورها و توزیع مناسب ترافیک در اصفهان در کاهش ترافیک مؤثر بوده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان اعلام کرد: ۱۸ تقاطع غیر هم‌سطح در استان اصفهان احداث شده که نقش مؤثری در روان‌سازی ترافیک شهرها داشته است.

تکمیل ۵ کیلومتری محور جنوب غربی اصفهان با حمایت مدیریت شهری امکانپذیر است

وی ادامه  داد: ۱۲ کیلومتر محور جنوب غربی اصفهان ایجاد شده است اما پنج کیلومتر به دلیل نداشتن ردیف بودجه باقیمانده است و در صورتی که مدیریت شهری سرمایه‌گذاری کند، تکمیل آن می‌تواند بار ترافیکی صفه را بهبود بخشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان اضافه کرد: ۴۳۷کیلومتر بزرگراه و راه‌های اصلی با شرایط کنونی ساخته شده است و با وجود اخذ بودجه‌های ملی در طرح‌های کلان همچنان نیازمند همیاری مدیریت شهری هستیم.

امیرخانی ادامه داد: احداث حلقه حفاظتی برای استان بسیار ضروری است و انجام آن با مشارکت دستگاه‌های مختلف و تقسیم کار با آنها می‌تواند در کاهش ترافیک استان اصفهان  نقش به سزایی داشته باشد.


10001756
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است