استانی 00:05 - 10 اسفند 1393
فارس گزارش می‌دهد
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها با غلبه بر تیم گیتی‌پسند اصفهان در خانه می‌تواند امیدهای خود را برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال کشور پررنگ‌تر کند.

عبور از گیتی‌پسند اصفهان نویدبخش روزهای آفتابی برای نفت گچساران در لیگ آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا پایان هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور و در گروه اول این مسابقات با امتیاز نگران‌کننده عدد 14 اکنون در رده ما قبل آخر قرار دارد.

این تیم در 15 هفته گذشته از شروع لیگ دسته اول فوتبال کشور حتی نتوانسته میانگین یک امتیاز در یک بازی را هم به خود اختصاص دهد که برای تیمی با امکانات خوب همانند نفت و گاز گچساران عملکرد خوبی به شمار نمی‌رود.

کارشناسان فوتبال در این شهر معتقدند که یکی از عمده دلایل نتیجه نگرفتن این تیم در فوتبال کشور به تصمیم‌های غلطی برمی‌گردد که در اهواز و از سوی شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب برای این تیم گرفته می‌شود.

نوذر رودنیل کارشناس برجسته فوتبال کشور به فارس گفت: کسانی که در اهواز هستند از کجا می‌دانند که تیم نفت و گاز چه ابزاری برای موفقیت نیاز دارد و به همین خاطر در انتخاب مربی و بازیکن عملکرد درستی نداشته‌اند.

تیم نفت و گاز در حالی در هفته شانزدهم این مسابقات به مصاف گیتی‌پسند اصفهان می‌رود که باید از این بازی نتیجه لازم را کسب کند.

گیتی‌پسند برای فرار از لبه پرتگاه با 19 امتیازی که تاکنون از لیگ عاید خود کرده باید در مقابل نفت و گاز گچساران نتیجه بگیرد که همین کار را برای تیم گچسارانی سخت خواهد کرد.

از سوی دیگر تیم نیروی زمینی تهران همسایه دیوار به دیوار نفت در جدول با کسب 15 امتیاز از بازی‌های گذشته به مصاف آخرین تیم گروه یعنی تربیت یزد می‌رود که با پیروزی در این دیدار تا اندازه زیادی خود را برای فرار از سقوط آماده می‌کند.

بنابراین تیم نفت باید در بازی خود با گیتی‌پسند به جز پیروزی به نتیجه‌ای دیگر فکر نکند که اگر چنین نشد باید نفت را کاندیدای جدی برای سقوط به دسته پایین‌تر در اواخر همین سال دانست.


5945121
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است