استانی 19:08 - 09 اسفند 1393
امام جمعه لنده عنوان کرد
امام جمعه لنده با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمنان گفت: واکسینه کردن جوانان در برابر ناملایمات و تهاجمات فرهنگی مهمترین مأموریت آموزش و پرورش است.

واکسینه کردن جوانان در برابر ناملایمات و تهاجمات فرهنگی مهمترین مأموریت آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام مهدی‌ کیانی‌اصل عصر امروز در دیدار مربیان پرورشی آموزش و پرورش لنده با اشاره به ابعاد انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بوده و توجه به تربیت لازمه این انقلاب بوده است.

وی افزود: شهرستان لنده به لحاظ پتانسیل و استعداد کار تربیتی می‌تواند با حوزه مختلف کشور برابری داشته و توجه به آن یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان فرهنگی است.

امام جمعه لنده تصریح کرد: با توجه به استقبال مربیان و دانش‌آموزان از کارها و فعالیت‌های تربیتی در مدارس همه ساله شاهد کسب عناوین برتر استانی و کشور در سطوح مختلف تحصیلی هستیم که این خود با تلاش و پیگیری مربیان و معلمان و خانواده‌ها محقق می‌شود.

کیانی‌اصل تشریح کرد: هرجا ظرفیت کار و تلاش بیشتر باشد وظیفه و مسئولیت سنگین‌تر شده و دقت و حساسیت بیشتری می‌طلبد.

وی تأکید کرد: در بحث تربیتی نمی‌تواند خود را با سایر مناطق مقایسه کرد، چراکه مقایسه کردن در این مورد امری اشتباه بوده و فرد را به کم‌کاری وادار می‌سازد(رضایت بیش از حد از کار خود)و در بعضی مواقع به افت می‌انجامد.

امام جمعه شهرستان لنده متذکر شد: امور تربیتی و کارهای فرهنگی را باید با شکل بهتری به آیندگان بسپاریم و اگر بتوانیم نکات تربیتی را از زبان سایر دبیران (فیزیک، ریاضی و ...) بیان کنیم می‌تواند تأثیرگذاری بهتری داشته باشد.

کیانی‌اصل بر ضرورت مشارکت و همراهی در اجرای کارهای تربیتی تأکید و اضافه کرد: امروز جنگ نرم دشمن به دنبال مسائل فرهنگی جامعه بوده و از طریق ابزار و فناوری جدید زمینه انحراف جوانان را مهیا می‌سازد.

وی بیان داشت: مربیان باید حوزه فعالیتی خود را به خارج از مدارس نیز بکشانند و با استفاده از روش‌های مختلف جلوی انحراف دانش‌آموزان را بگیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده در پایان توضیح داد: اگر ما مربیان و مسئولان دغدغه انحراف جوانان را داشته باشیم راحت‌تر می‌توانیم از انحراف آنها جلوگیری کنیم البته باید در این زمینه آموزش و آگاهی لازم را به آن‌ها بدهیم و به قولی آن‌ها را در برابر ناملایمات فرهنگی واکسینه کنیم.


5944170
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است