علمی فناوری 08:52 - 25 تیر 1399
رئیس مرکز آموزشی الکترونیکی دانشگاه اعلام کرد
رئیس مرکز آموزشی الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: آزمون‌های نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه شهید بهشتی از روز شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ آغاز و روز شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ خاتمه یافت. دانشجویان و اساتید جهت برگزاری آزمون از سامانه های مختلف اعم از Adobe Connect،LMS ، درس افزار و غیره استفاده کردند.

برگزاری بیش از ۳۰۰۰ آزمون مجازی در دانشگاه شهیدبهشتی/آخرین وضعیت برگزاری غیرحضوری جلسات دفاعیه

دکتر اسلام ناظمی

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی افزود: در طول مدت آزمون‌ها، قریب به ۹ هزار دانشجو و ۷۴۳ استاد  از سامانه   Lms و Adobe Connect که زیر نظر مرکز آموزش های مجازی دانشگاه است، استفاده نمودند. در این زمان حدود ۳۳۰۰ آزمون در این دو سامانه برگزار شد.

دکتر ناظمی در خصوص پشتیبانی فنی برگزاری آزمون‌های مجازی یادآور شد: در مجموع بالغ بر ۱۰۰ نفر از همکاران دانشگاه شامل همکاران فنی مرکز آموزش الکترونیکی و همکاران معرفی شده از سوی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها که آموزش های لازم را در مرکز الکترونیکی فرا گرفته بودند وظیفه پشتیبانی کلیه آزمون ها را به عهده داشتند.

وی با ضبط و نگهداری محتوای تمام کلاس ها و جلسات مجازی خیر داد و تصریح کرد:  تاکنون بالغ  بر۵۰ هزار جلسه معادل ۷۰ هزار ساعت محتوای ضبط شده کلاسهای درس بر روی سرورهای مرکز آموزش الکترونیکی ضبط، ذخیره و نگهداری مش ود که تا ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ در اختیار دانشجویان و اساتید محترم خواهد بود.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی در خصوص برگزاری غیرحضوری جلسات دفاع از پایان نامه ها گفت: با عنایت به غیرحضوری شدن جلسات و دفاعیه‌ها، تاکنون ۴۰۰ جلسه شامل جلسات گروه‌ها، شوراها و وبینارها توسط مرکز آموزش مجازی برگزار شده است. همچنین پیش بینی می‌شود تا شهریورماه ۱۳۹۹، قریب به دو هزار جلسه دفاع به صورت الکترونیکی در مقاطع دکتری و ارشد برگزار شود.

دکتر ناظمی در پایان با اشاره به برنامه های در دست اجرا در مرکز آموزش الکترونیکی خاطرنشان شد: هم اکنون در مرکز در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری ترم تابستان، مصاحبه دکتری و شروع سال تحصیلی جدید هستیم.



انتهای پیام


10619443
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نسخه جدید Grok از ۱۲۸ هزار توکن پشتیبانی می‌کند و عملکردش به GPT-4 نزدیک‌تر شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بیدارشدن از خواب با دست‌های سفت یک مشکل نسبتا شایع است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» به‌زودی با یک قابلیت جدید می‌توانید میزان رم مصرفی مرورگر مایکروسافت اج را محدود کنید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» برای اولین‌بار فیلمی از ربات انسان‌نما Unitree که بدون عملگرهای هیدرولیک پشتک می‌زند را مشاهده می‌کنید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون آموزشی وزارت علوم گفت: پذیرش یک دانشجوی ایرانی در پردیس‌ها‌ی بین المللی به ازای هر ۴ دانشجوی خارجی است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» طبق اسکرین‌شات فاش‌شده، هواوی گوشی‌های سری P70 را در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معرفی خواهد کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: کمتر از ۱۰ درصد مدارس کشور به فضاهای ورزشی استاندارد مجهز هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: به دلیل تنوع اقلیمی در ایران، شروع آلرژی بهاره در سراسر کشور در یک زمان نیست.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: امسال بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت انجام خواهد شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» یک دستگاه مبتنی بر هوش مصنوعی که در «دانشگاه لستر» ابداع شده است، در آزمایش‌ها توانست ضربان قلب نشان‌دهنده آریتمی بطنی را با موفقیت تشخیص دهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است