استانی 04:06 - 08 شهریور 1393
مشاور فدراسیون هاکی:
مشاور فدراسیون هاکی گفت: هنوز اسپانسری برای حمایت از تیم هاکی بانوان نفت و گاز گچساران پیدا نشده است.

هاکی بانوان گچساران اسپانسر ندارد

نوروز حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر ارائه راهکارهای افزایش پیشرفت ورزش هاکی در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به کارگری بودن گچساران و کم‌درآمد بودن قشر زیادی از مردم این شهرستان همچنین وارداتی بودن وسایل ورزش هاکی و گران بودن این وسایل، تلاش مضاعفی از سوی مسئولان برای ارتقای این ورزش لازم است.

وی با بیان این‌که مبلغی افزون بر 120 هزار تومان برای تهیه وسایل اولیه ورزش هاکی باید پرداخت شود، افزود: امکان شکستن چوب هاکی در همان نخستین جلسه تمرینی برای یک فرد وجود دارد که با این شرایط ادامه این ورزش بسیار سخت به نظر می‌رسد. برای آغاز کار خود هیئت‌ و سازمان ورزش و جوانان باید در این خصوص سرمایه‌گذاری کند

حیدری با تأکید بر فراهم کردن امکانات اولیه توسط سازمان ورزش و جوانان برای استفاده به هیئت‌های هاکی گفت: در حال حاضر اگر هیئت جدید نیز مورد حمایت قرار نگیرد هر آن‌چه نیز داریم از دست خواهد رفت.

وی با بیان این‌که در حال حاضر سه هیئت هاکی در سطح استان وجود دارد، عنوان کرد: با توجه به ابلاغ اعلام شده توسط فدراسیون باید بر کار مربیان هاکی کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد نظارت کرده تا بتوانیم با آموزش یکسان در سطح کشور ورزش هاکی را به جایگاه بالاتری در جهان برسانیم.

مربی باسابقه هاکی کشور در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل برگزار نشدن لیگ هاکی بیان کرد: در سال 92 به دلیل انتخابات فدراسیون و حضور تیم ملی برای شرکت در گزینش کره جنوبی لیگ برگزار نشد اما امسال هشتمین دوره لیگ هاکی کشور برگزار می‌شود که تیم آقایان و بانوان نفت و گاز نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت.

حیدری در پایان اذعان کرد: متأسفانه هنوز اسپانسری برای حمایت از تیم هاکی بانتوان نفت و گاز گچساران پیدا نشده است.


4595402
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است