سیاسی 01:31 - 16 اسفند 1393
کوهکن در گفتگو ا باشگاه خبرنگاران:
نائب‌رئیس جبهه‌پیروان گفت: اصولگرایی حزب نیست که قصد فرمانداری قدرت حزبی را داشته باشد، بلکه هرکس در هر جای کشور معتقد به اسلام ناب محمدی پیشرفت ایران در سایه ولایت و کار بدون وقفه باشد، به اعتقاد ما اصولگراست.

با تشکیل احزاب جدید در سایه اصولگرائی مشکلی نداریم/ کمک
"محسن کوهکن" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه از برآیند جلسات مختلف اصولگرایان اینطور بر می‌آید که اتحاد، وحدت و انسجام شاه بیت نتیجه این جلسات بوده است، گفت: برخی سلایق اصولگرایان در زمانی معتقد بودند که اگر رقابت را به داخل جریان اصولگرایی بیاوریم کار درستی‌ است، اما‌ همان افراد امروز معتقدند که این امر کار اشتباهی بوده است.
 
نائب‌رئیس جبهه‌پیروان اضافه کرد: به طور طبیعی و با برگزاری انتخابات متعدد، معایب و محاسن نظرهای مختلف مشخص، و افراد به این نتیجه رسیدند که جریان اصولگرایی باید به سمت همگرایی پیش رود.  
 
کوهکن با اشاره به تدبیری که حجت الاسلام تقوی در این زمینه به کار برد، تصریح کرد: وی بدون انتخاب نام و عنوان جدید، تنها با محور قرار دادن همگرایی و اتحاد اصولگرایان جلو رفت و تنها نیت حجت الاسلام تقوی ایجاد اتحاد و همگرایی بیشتر بین این طیف تاثیرگذار انقلاب اسلامی بود.  
 
وی با اشاره به اینکه در این روند برخی رسانه‌های اصلاح طلب قصد وانمود کردن اختلاف و افتراق بین جریان اصولگرایی را دارند، تصریح کرد: هدف رسانه‌های اصلاح‌طلب از این قبیل اقدامات ایجاد امید در نیروهایی است که پس از فتنه ۸۸ از دست دادند.


کوهکن در این زمینه هشداری به اصولگرایان داد و تصریح کرد: از شیطنت خبرنگاران اصلاح طلب آگاه باشید، زیرا چندی پیش یکی از خبرنگاران همین نشریه‌ها در خصوص اختلاف و افتراق بین اصولگرایان و سهم خواهی آن‌ها با من مصاحبه کرد و من از او خواستم پس از آنکه از منبع این خبر اطمینان کامل پیدا کرد برای مصاحبه با من تماس بگیرد. 
 
نائب‌رئیس جبهه‌پیروان در ادامه با اشاره به اینکه در هر جریان سیاسی اصل تکثر لطمه‌ای به روند گروه سیاسی نخواهد زد، تصریح کرد: ما از این جهت که برخی از فراکسیون‌های مجلس حزبی را تشکیل دهند، ناراضی نیستیم، اگر جریانی به دنبال انحصارطلبی باشد از ایجاد تشکیلات موازی جلوگیری می‌کند.  
 
وی ادامه داد: اصولگرایی حزب نیست که قصد فرمانداری قدرت حزبی را داشته باشد، بلکه هرکس در هر جای کشور معتقد به اسلام ناب محمدی پیشرفت ایران در سایه ولایت و کار بدون وقفه باشد، به اعتقاد ما اصولگراست، لذا تکثر افراد و احزاب به کلان ساماندهی اصولگرایی کمک خواهد کرد.  
 
این فعال سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: گاهی این شائبه پیش می‌آید که احزاب شکل گرفته از داخل مجلس مانند احزاب شکل گرفته از دل دولت‌های سالهای قبل مانند حزب‌های سازندگی و مشارکت با شکست روبرو شود، اما ذکر این نکته ضروری است که مجلس شورای اسلامی با دولت متفاوت است و تولید یک حزب در مجلس از لحاظ قانونی ایرادی ندارد.


 انتهای پیام/

5987572
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان محیط زیست گفت: از مهمترین برنامه‌هایمان قانون هوای پاک است که امسال آن را عملیاتی خواهیم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده منتخب تهران در مجلس دوازدهم گفت: باید یک آشتی بین دولت و حکمرانی با ظرفیت‌های اقتصادی به وجود بیاید و این دقیقا همان شایسته سالاری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اولویت های امسال وزارتخانه متبوع خود توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح مجلس در خصوص اتباع خارجی بخش‌های مختلفی دارد که باید تصویب شود، چون در این زمینه خلاء قانونی داریم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس غرب آسیا گفت: وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد و از کشورهای فعال در این زمینه دعوت کند تا اقدامی صورت گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه بسیار غم‌انگیز و دردناک عنوان کرد و در پیامی از آن به شدت انتقاد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران از تماس تلفنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خلیل الحیه گفت: صهیونیست‌ها کشتار و نسل کشی را در غزه در پیش گرفتند و سیاست کوچ اجباری، آوارگی و گرسنه نگهداشتن مردم فلسطین از سیاست صهیونیست‌هاست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خلیل الحیه گفت: صهیونیست‌ها کشتار و نسل کشی را در غزه در پیش گرفتند و سیاست کوچ اجباری و آوارگی و گرسنه نگهداشتن مردم فلسطین سیاست صهیونیست‌ها است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است